June 3, 2001
Jag har trånat ett tag på Forza Motorsport.
Så idag fick jag äntligan arslet ur vagnen och åkte och köpte det.
Döm om min förvåning när jag stoppat i DVD:n och spelet inte startar. 👿 👿 👿
TV:n blir bara svart!
WTF är problemet?
Defekt skiva?
Ja det ÄR originalspel.
Den som tvivlar kan få se kvitto.
April 30, 2005
April 30, 2005
June 3, 2001
Guufi wrote: Testa tömma e:cache, sen kan du testa en idiotisk och en helt ologisk lösning som gjorde att jag fick igång spelet:
Gå till MS dashboard -> Byt språk -> starta om -> in på MS dashboard igen och byt tillbaks språket.
Och kolla så att tid/datum är rätt också.
Tömma cachen..?
Via FTP:n då eller?
Markera och trycka delete?
Ska testa att byta språk.
Tid och datum är rätt.
Edit:
JAAA!!
Nu gick det igång!
Jag bytte språk och nu funkar det. Helt Fucked!
* Gueno ger Guufi en fet kram *
January 2, 2003
Hmm... har letat länge efter ett bra bilspel med "cockpit-view". Alltså att man ser dashboard, ratt o lite av ramen runt vindruta osv... Så man får lite "äkta" känsla. Har detta spel det månne? I så fall blir det ett säkert köp.
Har inte sett ett enda screenshot med det nämnligen...
December 25, 2000
Rogue wrote: Hmm... har letat länge efter ett bra bilspel med "cockpit-view". Alltså att man ser dashboard, ratt o lite av ramen runt vindruta osv... Så man får lite "äkta" känsla. Har detta spel det månne? I så fall blir det ett säkert köp.
Har inte sett ett enda screenshot med det nämnligen...
Du kan inte få "äkta" känsla utan flera skärmar eftersom synfältet är större än skärmen 🙂
June 3, 2001
Rogue wrote: Hmm... har letat länge efter ett bra bilspel med "cockpit-view". Alltså att man ser dashboard, ratt o lite av ramen runt vindruta osv...
Finns inte i detta spel.
Jäkligt snyd.
Har för övrigt börjat skruva på (hör och häpna) en saab 93. 🙂
~230 hästar men allt det värsta i väghållning men den understyr som en spårvagn endå. 🙁
1 Guest(s)