June 3, 2001
jag är nog rätt säker på att det inte går. Jag känner ett par killar som va quake'are som vägra lite CS just pga att det inte går o ändra fov:en. Dom va inne o kladda i varje liten fil som gick o gå igenom men dom fick det inte o funka (dom har bra kunskap i programmering). Så det e nog den sorjliga sanningen.
July 30, 2001
om det hade gått.... hmmm
vore juh ballt men då skulle man inte lägga ut pengar på en awp utan då hade man köpt en deagel och snajprat med den istället
....
om man hade kunnat ändra fov hade det inte gett något att köpa snajpers så det är ganska självklart att man tar bort den funktionen.
om det hade gått hade jag varit stabil användare av fov 60
August 21, 2001
On 2001-08-30 19:52, PriMaX wrote:
Ja de va lite synd..men tackar för alla iaf..
Tycker ni att det skulle vara fusk om det skulle gå???
En aningen fusk skukleld et vara eftersom du då kan binda knappar till t.ex. cl_fov 50 (eller mindre om man föredrar) och få in en phet zoom och äga allt och alla med t.ex. ak:n
O då skulle man bli ärtt så överlägsen, det skulle ju funka med colten och med deaglen :gunsfire:, fatta va hs med deaglen man skulle dra in, ännu mer än nu lixom
I beta 6.5 och tidigare så var ju zoom på colten standard iofs, o då ägde den allt och alla typ
[ Detta Inlägg ändrades av: SoulRipper den 2001-08-31 10:34 ]
1 Guest(s)