January 6, 2003
ruski2 wrote: hl uplink finns o ladda ner, men den e inte i zip format. asså, den kräver att man e inloggad som admin. ut finns, men det e skit boring. o jag vill inte spela asgamla retro spel. nåt bil spel da? måste vara i zip lr så man kan installera som icke-admin.
Unreal Tournament (1:an) är kanske gammalt, men mycket roligt att spela i skolan.
August 18, 2003
finns ju massa bra spel som går att zippa ihop =)
wc3, q3, antagligen warcraft 2 oxå =)
bilspel har jag ingen aning om, har inte spelat nått sånt sen första colin mcrae rally tror jag.
halflife borde funkar oxå, men du behöver slå in CD-key igen, o frågan är då om den klagar på att du inte får leka med registret...
August 12, 2003
ando wrote: [quote=ruski2]hl uplink finns o ladda ner, men den e inte i zip format. asså, den kräver att man e inloggad som admin. ut finns, men det e skit boring. o jag vill inte spela asgamla retro spel. nåt bil spel da? måste vara i zip lr så man kan installera som icke-admin.
Unreal Tournament (1:an) är kanske gammalt, men mycket roligt att spela i skolan.
q3 e roligare.
men nån som vet nån sida där det står hur man sätter upp en ftp server? så kan jag lägga ut mina...
January 6, 2003
ruski2 wrote: [quote=ando][quote=ruski2]hl uplink finns o ladda ner, men den e inte i zip format. asså, den kräver att man e inloggad som admin. ut finns, men det e skit boring. o jag vill inte spela asgamla retro spel. nåt bil spel da? måste vara i zip lr så man kan installera som icke-admin.
q3 e roligare.
men nån som vet nån sida där det står hur man sätter upp en ftp server? så kan jag lägga ut mina...
Jo men när jag gick i 9:an hade vi inte så bra datorer, sen fanns inte Q3 heller för den delen 😀
Jag tror fortfarande att skolor har 233:or med NT4 🙄
November 4, 2003
Hatar skolans datorer dom e oftast installerade med Windows 2k o så satt de kräver att man ska vara Administratör...!!! men jag vet hur man ska fixa satt man kan installera dom "Flesta" .exe filer :)...
Man ska bara lägga dom i inne i Documents and Settingsguest så går de 😉
(För er som inte visste de :bgrin:)
EDIT: Hehe ladda hem "PristonTale" i skolan o lira de va fan kul
July 3, 2003
ViperBoyy wrote: Hatar skolans datorer dom e oftast installerade med Windows 2k o så satt de kräver att man ska vara Administratör...!!! men jag vet hur man ska fixa satt man kan installera dom "Flesta" .exe filer :)...
Man ska bara lägga dom i inne i Documents and Settingsguest så går de 😉
(För er som inte visste de :bgrin:)EDIT: Hehe ladda hem "PristonTale" i skolan o lira de va fan kul
Najs ska testa det nästa gång jag sitter framför en skoldator 😀
1 Guest(s)