August 17, 2003
Jag vet att denna tråd hellre bör ställas i cs.nu´s forum. Men då denne ej fungerar så ställer jag frågan här:
Min FPS ligger bara på runt 50. Förut så hade jag 100 stabilt. Har intsallerat om CS, hjälper inte. Drivrutiner till graffekortet. inte det heller hjälpte.
Någon sa att mitt graffekort har brunnit upp??
Men vad kan jag göra? drar mig för att inte formatera om datorn...
May 17, 2002
du har skrivit "cl_maxfps100" i console?? Tror iofs att det inte skall skrivas exakt så, kommer inte ihåg var understreck och mellanrum å sånt skall sitta...
Annars får du väl typ 50 som standard???
Vad har du för dator? Grafikkort, CPU, Minne, HD, moderkort, skärm, O.S??? För om det inte är det problemet, kan det ju vara bra att veta vad du har för nåt...
August 17, 2003
airman wrote: du har skrivit "cl_maxfps100" i console?? Tror iofs att det inte skall skrivas exakt så, kommer inte ihåg var understreck och mellanrum å sånt skall sitta...
Annars får du väl typ 50 som standard???
Vad har du för dator? Grafikkort, CPU, Minne, HD, moderkort, skärm, O.S??? För om det inte är det problemet, kan det ju vara bra att veta vad du har för nåt...
oops, sry. under irritationen glömde jag att skriva det 🙄 . jo, jag har provat det. om du syftar på max_fps 100.
cs funkade fin fint igår kväll. och sen när jag skulle spela idag, så var hz "spärrad".... 😕 .
Jag kan mixtra med fps ner till 20...
August 17, 2003
Fajlip wrote: Stänger du av vertical sync under dina OpenGL-inställningarna på grafikkortet, så får 100 fps. Så är det i de mesta fallen, så jag rekommenderar at du testar det
Det har jag ju såklart gjort.
Men nu till det skumma, nu funkar det. Lika fort som problemet dök upp så lika fort försvann det.... 😕 🙄 😕
2 Guest(s)