December 15, 2003
Jag fick en slags skraplott med HL2 i paketet med mitt grafikkort när jag köpte det förra året och ser nu att man skall kunna tanka ner HL2 fast så som jag förstår så gäller det bara de som ha steam etc.
Har försökt efterforska lite men alla officiella sidor verkar vara totalt slöa nu så jag vet faktiskt inte vad som gäller med skraplotten, så min fråga till er är kort sagt : Vad fan ska jag göra?
May 21, 2002
jo du kan preloada nu, dvs texturer och annat som redan är färdiga som inte kommer ändras när väl de andra delarna blir klara.
Så du kommer bara ha krypterade filer, resten får man ladda ner när det väl släpps.
Men jag kan inte fatta hur folk ändå kan välja detta, bara nu på preload kommer ju folk knappt in för de cappar hur många som kan ladda ner åt gången, hur tror ni det bli när hela spelet blir färdigt.
August 27, 2004
en klasskompis köpte Asus 9600XT o då ska man väl få med nån hl2 sak? hur ser den ut osv? =/
han har typ inte fått nån lr så..om han nu ej fått den hur ska han göra för att få den ? hans farsa hade snackat me nån på alina där dom köpt de men dom säger att man ska kontakta ati så =)
1 Guest(s)