February 25, 2003
Segis wrote: [quote=Jozzo][quote=Gorgeous-George]Det som är frågan är väl egentligen om man kan skapa två stycken karaktärer på samma realm.. :bok:
man kan skapa 8st karaktärer på samma realm 🙂 om det var frågan.....
10 chars per server och man kan spela på 5 servrar.
jaså det var 10....trodde det var 8 som i betan
September 16, 2002
abishai wrote: [quote=Kizo][quote=abishai]jag hämtade då ut min pre-order idag, trevligt soundtrack :p
Är du inte lite efter alla andra?
hade jag inte hämtat ut det idag så hade det åkt tillbaka till butiken imorrn, jag hade det på posten release-dagen annars
Paket hämtar man alltid ut dagen innan man får avin, med hjälp av kollinr.
September 28, 2003
Kizo wrote: [quote=abishai][quote=Kizo][quote=abishai]jag hämtade då ut min pre-order idag, trevligt soundtrack :p
hade jag inte hämtat ut det idag så hade det åkt tillbaka till butiken imorrn, jag hade det på posten release-dagen annars
så gör jag med, vill alltid ha grejerna...
May 19, 2003
fastbullit wrote: [quote=Kizo][quote=abishai][quote=Kizo][quote=abishai]jag hämtade då ut min pre-order idag, trevligt soundtrack :p
Känner igen mig själv där.
Är som julafton när man var 10 8)
May 10, 2002
Vamp wrote: [quote=fastbullit][quote=Kizo][quote=abishai][quote=Kizo][quote=abishai]jag hämtade då ut min pre-order idag, trevligt soundtrack :p
Känner igen mig själv där.
Är som julafton när man var 10 8)
Jag är en sån som om jag vill ha något så beställer jag det före jag har pengar t.o.m, jag vann :eye:
1 Guest(s)