August 13, 2001
Efter 2 års uppehåll har jag börjat lira D2 igen (med expasionpack). Men för 2 år sedan lirade jag inget på battle.net.
Får man experience snabbare om man kör på laddern?
Hur ofta (ungefär) startas laddern om?
Råkade klara Baal med en ladded snubbe och kan nu inte köra Baal-runs på normal om jag inte gör ett eget spel, kan man fixa så jag kan ansluta till spel med normal i svårighetsgrad?
November 3, 2002
Zaver wrote: Efter 2 års uppehåll har jag börjat lira D2 igen (med expasionpack). Men för 2 år sedan lirade jag inget på battle.net.
Får man experience snabbare om man kör på laddern?
Hur ofta (ungefär) startas laddern om?
Råkade klara Baal med en ladded snubbe och kan nu inte köra Baal-runs på normal om jag inte gör ett eget spel, kan man fixa så jag kan ansluta till spel med normal i svårighetsgrad?
Nu va det ett tag sen jag spelade D2, men asså det är väl så att man kan spela Closed eller Open-ladder. Någon av dom är så man kan spela med samma gubbe som man kan spela med i nätverk osv(man sparar gubben på datorn å kan fuska rejält). Det andra är så gubben sparas på B-nets servrar och man kan BARA spela Ladder.
Och nej...Har man klarat på normal så kan man bara se nightmare-spel på listan
August 13, 2001
Ja det finns en open, men jag kör på den "stängda" delen där karaktären sparas på battlenetsserver.
Att jag frågar om eperience beror på att jag får jättelite experience med min oladdade karaktär på baal runs, men med min laddade får jag jättemkt.
Vet att man får mer experience desto fler som är inne men jag har jämfört med lika många.
November 3, 2002
Arne_Garflak wrote: Jag spelade förra året, då fanns nog inte ens open kvar vad jag vet.
Lika bra det, inte kul att spela med massa fuskare ändå.
Baal runs förresten, hur blir det då? Är han inte där eller?
Någon får väl sätta upp en tp till dig så du kommer ner isf
Open var asså när gubben sparades på datorn....
Baal är väl där men han kan ju inte gå å döda Baal i Nightmare och vill väl kunna se "Baalruns" i normal
1 Guest(s)