March 14, 2002
Freedom Force är ett 3D rollspel där du spelar en superhjälte. Ditt uppdrag är att rädda jorden undan en ondskefull utomjording som ska förstöra planeten, med hjälp av Energy X. Du kommer att kunna designa din egen superhjälte med sina egna krafter och svagheter. Spelet räknas med att släppas den 27 Mars och multiplayer stöd kommer att finnas. Nått för dig? Kolla in skärmdumparna här nedan från spelet och ladda sedan ner det 87.4 MB stora demot här. Sen kan du yttra dina åsikter om Freedom Force här i forumet.
[Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found]
Besök Freedom Force hemsida för mer information.
[ Detta Inlägg ändrades av: gasolin den 2002-03-22 19:43 ]
September 2, 2001
Är väl inget fel på fileplanet? visst, deras vänte tid är irreterande, men den maxar då ut min uppkoppling, vilket inte ens händer på svenska siter (har ingen värsting uppkoppling men ändå)...
För övrigt orkade jag vänta de 10 minuter jag fick stå i led, och Freedom Force är väldigt tufft, mycekt bra så där serie hjälte känsla...
March 14, 2002
On 2002-03-22 21:15, kode wrote:
menar du att jag inte kan yttra mig om jag inte väntar i 25h för att ladda ner en fil från fileplanet?våga vägra fileplanet säger jag bara.
spelet verkar dock vara riktigt häftigt.
that's right myboy, men du får yttra dig om hur du tror spelet kommer vara
October 21, 2001
On 2002-03-23 23:40, gasolin wrote:
menar du att jag inte kan yttra mig om jag inte väntar i 25h för att ladda ner en fil från fileplanet?våga vägra fileplanet säger jag bara.
spelet verkar dock vara riktigt häftigt.that's right myboy, men du får yttra dig om hur du tror spelet kommer vara
tror att det här blir ett av årets absoluta höjdare. ett spel som det här har man ju väntat på länge...
och man kan ju hoppas att demot finns med på nästa cdgamer... om det nu inte finns på dvdgamern... måste nog kolla.
October 8, 2001
spelet verkar dock vara riktigt häftigt.
Inget fel på fileplanet, det går snabbt, enda dåliga är köerna,
för att slippa det köper du en personal server. annars ska man inte gnälla... allt är inte gratis.
2 Guest(s)