February 20, 2003
Skulle bara säga att Freelancer är ett skit härligt spel. Man flyger runt i rymden och letar efter uppdrag och sånt, fast det sköna med det är att man kan flyga vart som helst! Och rymden är verkligen stor, till och med i Freelancer! Det har också en skön arkad känsla över det hela för att man kan typ uppgradera sina vapen och köpa nya skepp och sånt...
Jag rekommenderar detta spelet till alla som älskar shoot em up och arkad spel.
October 1, 2001
Jag tyckte det var mycket bra. Bra kontroller, snyggt å en härlig story. Dock var det lite tris med bara eliminerings uppdrag att ta när man inte följde storyn. Andra liknande spel har ju uppdrag där man ska leverara paket eller flyga runt folk bland annat. Dessutom så tycker jag det var lite kort. Det är storyn jag är ute efter, när den var klar blev spelet trist.
Bloodman:
Gör som de säger att du ska göra, först måste du frilansa åt snuten så du får ett skepp.
April 9, 2003
Dead Glory wrote: Jag tyckte det var mycket bra. Bra kontroller, snyggt å en härlig story. Dock var det lite tris med bara eliminerings uppdrag att ta när man inte följde storyn. Andra liknande spel har ju uppdrag där man ska leverara paket eller flyga runt folk bland annat. Dessutom så tycker jag det var lite kort. Det är storyn jag är ute efter, när den var klar blev spelet trist.
Bloodman:
Gör som de säger att du ska göra, först måste du frilansa åt snuten så du får ett skepp.
Jo, trist att det bara finns en sorts uppdrag att göra, tacka vet jag elite till amigan, hur jakla kung som helst.
2 Guest(s)