April 13, 2004
beror väl på vad du gillar för sorters spel, ladda ner lite trailers och kolla på lite screenshots. Jag är för strategispel dock, så jag skulle säga att det är slöseri. Men du bestämmer ! http://www.gamespot.com kolla där, kanske har lite filmer och sånt.
February 7, 2003
Inge kul singel-spel... Men kör man multiplayer är det skit kul... Satt på lan en gång, körde det i timmar... Banorna eller om man nu skall kalla det universum,så kan man tro att det är faktiskt hela universum kartlagt på detta spel... Så jäkla stort....hehe.... men kör det som sagt i multi.... 😀
August 20, 2001
Det här kallas för demo (eller trial version som de skriver): http://www.microsoft.com/games.....ads_05.asp
🙂
May 19, 2003
Freelancer är skit kul, iaf MP =) Det första jag gjorde, innan jag ens ställde in options (:D) var att ringa min kompis och bad honom komma hit så ska vi börja köra detta.
Vi hade läst om detta spel länge och tyckte det lät skit skoj MP, så vi var ju helspända 😀
Så vi började köra, testa lite och sedan tjäna pengar. När vi hade lite pengar åkte vi ut på "semester", dvs till andra system och utforskade. Skit skoj. Vi hjälptes åt med skepp och pengar, och hade riktigt roligt. Fast efter ett tag, dvs när jag har 2 mille i pengar och bästa skeppet och vart överallt, så fattar man hur enformigt spelet är, men du får nog kul om du kör med en kompis och att ni inte har spelat det förrut =)
December 18, 2001
freelancer var kul. men för kort storry.
Finns ett liknande spel som heter X2 The Threat som är ungefär likadant som freelancer fast i freelancer kan man ju förståss inte köpa stora battleships eller äga massa skepp sammtidigt.
Å man kan ju inte köpa fabriker av olika slag eller utplåna en hel ras eller flera om man vill. det kan man i X2 =) fast ska man spela X2 så är en joystick att rekomendera annars är det lite krånglig styrning. men det går
August 8, 2003
Zyrus wrote: freelancer var kul. men för kort storry.
Finns ett liknande spel som heter X2 The Threat som är ungefär likadant som freelancer fast i freelancer kan man ju förståss inte köpa stora battleships eller äga massa skepp sammtidigt.
Å man kan ju inte köpa fabriker av olika slag eller utplåna en hel ras eller flera om man vill. det kan man i X2 =) fast ska man spela X2 så är en joystick att rekomendera annars är det lite krånglig styrning. men det går
Jag har testat med joystick, mus och tangentbord och jag tycker allt är MYCKET svårare att styra än i freelancer. Det är ju nästan omöjligt att skjuta ner snabba fighters för de laddar ju upp sin sköld hela tiden..
December 18, 2001
KheLdaR wrote: [quote=Zyrus]freelancer var kul. men för kort storry.
Jag har testat med joystick, mus och tangentbord och jag tycker allt är MYCKET svårare att styra än i freelancer. Det är ju nästan omöjligt att skjuta ner snabba fighters för de laddar ju upp sin sköld hela tiden..
köp en nova eller liknande M3 skepp och köp en ION Disruptor eller 2 så får du bort skölden på 2 sek och du kan inte missa.
2 Guest(s)