March 14, 2004
Funderar på vad jag ska köpa för dataspel? Ge mig några tips! Dessa seplen äger jag redan: Half-Life 1/2, Battlefield 1942/Vietnamn, Farcry, Warcraft3 och tf, Rome tatal war, Max Payne 2. Även lite andra skitspel men dom orkar jag ej skriva ut.
Edit: Äger Call of Duty med expansion också!
July 4, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=BloodMan]knights of the old republic II lär vara kanonbra
Och jag kan intyga att det är riktigt riktigt riktigt bra, det är verkligen en värdig uppföljare till det otroligt perfekta spelet KOTOR.
Tycker inte det var lika vasst som ettan, fast ändå ett mycket värdigt spel.
February 15, 2005
October 28, 2004
Jag kan STARKT rekommendera Pacific Assault (Medal of Honour). Det är ett av de mest gripande spelen jag spelat. Inledningen är grym också.
Grafiken är dessutom sagolik!! Bland det bästa jag sett! Vad jag sett av de spel du köpt tidigare så bör detta passa din smak perfekt. Det är dock ganska svårt så man måste låta det ta sin tid.
Det slår HL2 med råge enligt mig, men det kan kanske bero på att jag hade orealistiska förväntningar på det. Detta var i alla fall en mycket glad överraskning. Du lär inte bli besviken. 😛
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
1 Guest(s)