June 14, 2001
En ny del till forumet, 3vligt.
Det är upp till var och en om man anser att man förstör spelet eller ej. Vill man fuska så gör man det, vill man inte så låter man bli. Någon kanske tycker det blir roligare att fuska, då gör han det, det påverkar ingen annan. Det här med fusk är ett överskattat samtalsämne 😛
April 1, 2001
Om man spelar ett spel, och märker att man inte kan (det går bara inte) att komma förbi ett ställe i spelet, så kan man ju använda lite fusk, men då bara för att klara just den saken. Sen så fortsätter man som vanligt igen.
Men har man använt minsta lilla fusk så är det fel att säga att man har varvat spelet.
Så tycker jag...
May 27, 2001
On 2001-08-28 18:46, Iceman wrote:
Om man spelar ett spel, och märker att man inte kan (det går bara inte) att komma förbi ett ställe i spelet, så kan man ju använda lite fusk, men då bara för att klara just den saken. Sen så fortsätter man som vanligt igen.
Men har man använt minsta lilla fusk så är det fel att säga att man har varvat spelet.
Så tycker jag...
Du har hört utrycket:
"En gång fuskare, alltid fuskare"
Den som börjar använda fuska kommer sannolikt att fortsätta att göra det i andra spel oxå...
//Matte
September 2, 2001
Det beror på, Multiplayer spel lr nått annat typ Max Payn(e)(?) i multiplayer spel så tycker jag att fusk inte ska förekomma, och om man ska fuska i ett single player spel så ska man ha klarat det först. Fuska då för att man kanske vill testa nya vägar så det går lite fortare .. ?
håller nån med ?
2 Guest(s)