June 17, 2001
Är det någon mer än jag och Fourfinger som har fått den uppfattningen om att det redan finns cheaters i detta nya spel?
Jag vill inte veta vart man hittar fusken, jag/vi vill bara veta OM det finns...
När jag testade demot så var det en kille som hela tiden viste vart man fanns och när han skulle slå till.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 3, 2001
ja..... om 1.1 updaterings patchen kunde fungera så skulle det vara hemskt trevligt oxå.
Står "couldnt find UK version installed"... alternatavit "couldnt find US version installed"
har letat men det verkar inte finnas något botmedel. Förutom ett registerhack så att man kan installera dem, men då hänger sig min mohaa så fort den kommer in i en server.
October 8, 2001
On 2002-03-04 11:14, Kame_boy wrote:
ja..... om 1.1 updaterings patchen kunde fungera så skulle det vara hemskt trevligt oxå.Står "couldnt find UK version installed"... alternatavit "couldnt find US version installed"
har letat men det verkar inte finnas något botmedel. Förutom ett registerhack så att man kan installera dem, men då hänger sig min mohaa så fort den kommer in i en server.
köp spelet.
1 Guest(s)