June 30, 2001
Haha, jag hade problem första timmen med att få det att gå ihop. Nu är jag hur rik som helst på det spelet.
Bygg BARA hus, industrier och kommersiella saker till att börja med...inget annat. När du fått invånare och pengar så kan du börja bygga sjukhus och annat. Sånt tar pengar.
May 16, 2001
Fusk:
Press CTRL + X to activate the cheat window, then enter any of the following cheats:
WeaknessPays: Gives you 1,000
You Don't Deserve It: Unlocks all rewards
FightThePower: Removes power requirements
HowDryIAm: Removes water requirements
DollyLlama: Gives city planners llama heads
Recorder: Starts recorder
GOL: Gives map green plasma effect
Zoneria: Hides empty zone color
TastyZots: Toggles zots on and off
Stopwatch: Toggles clock on and off
WhereRUFrom [Name]: Changes city name
HelloMyNameIs [Name]: Changes player name
SizeOf [Number 1-100]: Magnifies city by number
WhatTimeIzIt [Number 1-12]: Changes time
Har inte testat om de fungerar, jag behöver inga fusk...
November 8, 2002
Själv poängen med spelet försvinner ju när man fuskar. Brukar fuska på andra spel men... känns meningslöst på simcity. Dessutom så är ni väl inte ås dåliga på att spela det?
Alltså, vad kör ni med för datorer? Det hackar som satan på min 2000+ @ 1800Mhz, GF2 GTS 32mb
June 30, 2001
Blue_Moon_ wrote: Själv poängen med spelet försvinner ju när man fuskar. Brukar fuska på andra spel men... känns meningslöst på simcity. Dessutom så är ni väl inte ås dåliga på att spela det?
Alltså, vad kör ni med för datorer? Det hackar som f*n på min 2000+ @ 1800Mhz, GF2 GTS 32mb
Jag kör på medel detaljer 800*600 på min celeron 800, tnt2. Fast du har väl högsta på allt?
November 8, 2002
Mathias wrote: [quote=Blue_Moon_]En sak till; Varför bygga vattensystem? Det behövs ju inte! Dessutom så går ju vattenledningarna sönder hela tiden av nån anledning!
För att få invånarna glada, och glada invånare ger fler invånare och mer cash.
hur får du ledningarna att INTE gå sönder? man måste ju ssitta å laga hela tiden
June 30, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=Mathias][quote=Blue_Moon_]En sak till; Varför bygga vattensystem? Det behövs ju inte! Dessutom så går ju vattenledningarna sönder hela tiden av nån anledning!
För att få invånarna glada, och glada invånare ger fler invånare och mer cash.
hur får du ledningarna att INTE gå sönder? man måste ju ssitta å laga hela tiden
Mina har bara gått sönder en gång och då klgades det på föroreningar som gjorde att vattnet inte funkade. Jag byggde ett vattenreningssystem och då fixades allt.
July 27, 2002
Mathias wrote: Haha, jag hade problem första timmen med att få det att gå ihop. Nu är jag hur rik som helst på det spelet.
Bygg BARA hus, industrier och kommersiella saker till att börja med...inget annat. När du fått invånare och pengar så kan du börja bygga sjukhus och annat. Sånt tar pengar.
men du jag har oxo det spelet men en sak,, jag vet inte hur man bygger hus som folk bor i!! 🙁
=P
1 Guest(s)