January 16, 2003
ladda ner ogc och testa själv så ser du ( http://www.0gc.de )
November 8, 2002
Det finns tex. Aimboot, vilket är lätt att känna igen om du är ltie erfaren. Du känner igne det på att personen i 90% av fallen får headshoot och om du kollar first person så ser du hur hans sikte rör sig jättekonstigt när fiender är i närheten - det "rycker" och siktet hackar lite smått. Dock så spelar ju dem bästa spelarna genom att just enbart sikta på huvet så att nån får många HS betyder ju inte att han fuskar.
Annars så finns Wallhack aka "wh", vilket kan vara omöjligt att känna igen om personen som använder sig av den spelar "smart", dvs inte skjuter genom väggar på väldigt osanolika ställen osv. Dock så syns WH om du reccar demo (väggar är genomskinliga osv), så begär demo av personen som du tror ha fuskat med WH.
Sen har vi speedhack vilket inte bukar vara så svårt att känna igen eftersom killen rör sig snabbare än dig hehe..
Det är väl dem 3 "mest använda" fusken i counterstrike.
July 27, 2002
🙂
Som föregående talare finns det Wallhack, aimbot och speedhack som e vanligast.
I nu läget så kan du fuska vart som helst nästan, dock inte på servrar med senaste cheating-death.
Finns fusk som har : Remove flash, Remove Smoke osv...
olika sorter av Aimbot : Aim at CT/T sen siktar då helt själv mot det du ställer in CT eller T
Aimbot : Du styr siktet självt men skotten träffar bättre, tex du kan få Hs när du skjuter mot magen o sånt
sen Autoaim vet inte vad det är men nåt fusk.
Kom ihåg ett fusk på 1.3 som en snubbe hade. när varje runda började dog han och han flög omkring som spectator och skjöt alla helt mysko fusk asså, man såg han inte eller nåt. :arg:
August 16, 2002
sen så om man har ett radeon 9700pro från gigabyte (kan vara andra märken också) så får man WH om ett msn messenger förnster poppar upp... både ja om min polare har det graffekortet och vi får alltid WH när ett fönster poppar upp.. nån anna som får det med nått annat kort?
October 27, 2001
Ogre, man speccar dem i firstperson-view.
Man märker när någon fuskar, det räcker att titta på dem, kanske 2-3 rundor. Du ser ju om de är berädda att det kommer en fiende runt ett hörn, eller om de vänder sig fort o.s.v.
Jag har speccat och bannat mkt folk (f.d. admin på telenordiaservrarna), det känndes gött att kunna banna nybörjarna som fuskade 🙂
Vi hade även punkbuster som tog screens, man kunde titta igenom screens från varje spelare och se om de hade wh/ww/ab o.s.v. för att sedan banna dem 🙂
Om man ska fuska, får man göra det på lan, så folk som stör sig kan få avreagera sig på personen i fråga 🙂 annars är man feg...
November 8, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Blue_Moon_]...och om du kollar first person så ser du hur hans sikte rör sig jättekonstigt när fiender är i närheten - det "rycker" och siktet hackar lite smått.
Hur menar du? Ska man kolla på hans skärm och kolla om hans sikte rycker?
Du "cyclar" tills du ser spelaren i "first person view".. hmm lite svårt att ta det på svenska men du förstår nog vad jag menar.
Eller vad var det du inte förstod? 😀 Du ser direkt om nån aimbootar när du väl ahr sett en som gjort det.
February 22, 2003
PaiN wrote: [quote=BelGarath]Jag fuskar i cs...när jag spelar det tråkiga skitspelet
...men så är du ju bara ett barn...
Varför spelar du ett (som du kallar det) "skitspel" alls?
Sitter du med dina föräldrar när du spelar? För det finns en åldersgränns på att få spela HL.
hahaha din jävla tönt Pain!
January 24, 2003
BelGarath wrote: [quote=PaiN][quote=BelGarath]Jag fuskar i cs...när jag spelar det tråkiga skitspelet
Sitter du med dina föräldrar när du spelar? För det finns en åldersgränns på att få spela HL.
hahaha din j**la tönt Pain!
Belgarath, du fuskar i CS men den här matchen i forumet förlorar du hur du än bär dig åt så lägg ned.
:-[
October 15, 2001
Själv spelar jag bara på servrar med Cheating-Death. då slipper man fuskare. C-D hittar ni här:
February 21, 2003
Live wrote: Själv spelar jag bara på servrar med Cheating-Death. då slipper man fuskare. C-D hittar ni här:
Aha! Tackar för alla tips här 🙂
February 21, 2003
BelGarath wrote: [quote=PaiN][quote=BelGarath]Jag fuskar i cs...när jag spelar det tråkiga skitspelet
hahaha din j**la tönt Pain!
Hmm... dröjer väl inte länge förrän en protestlista börjar cirkulera för att få BelGarath bannad.
Förstår inte varför du har ett så tunt och löjeväckande sätt att uttrycka dig på BelGarath... [Image Can Not Be Found]
April 2, 2003
keffing wrote: sen så om man har ett radeon 9700pro från gigabyte (kan vara andra märken också) så får man WH om ett msn messenger förnster poppar upp... både ja om min polare har det graffekortet och vi får alltid WH när ett fönster poppar upp.. nån anna som får det med nått annat kort?
Jag har ett Sapphire RADEON 9000 Atlantis 64DDR och jag får oxå WH vid MSN popups.. Dock funkar det bara för mig när jag kör i OpenGL, inte i D3D..
1 Guest(s)