July 27, 2002
Millhouse wrote: [quote=keffing]sen så om man har ett radeon 9700pro från gigabyte (kan vara andra märken också) så får man WH om ett msn messenger förnster poppar upp... både ja om min polare har det graffekortet och vi får alltid WH när ett fönster poppar upp.. nån anna som får det med nått annat kort?
Jag har ett Sapphire RADEON 9000 Atlantis och jag får oxå WH vid MSN popups.. Dock funkar det bara för mig när jag kör i OpenGL, inte i D3D..
Spelar ingen roll, nya cheating death söker efter open gl förändringar och du blir bannad på samma sätt som om du hade WH.
Jag hade också så på min förra dator.
AMD DURON 850 mhz, och 8 mb grafik i moderkortet 😀 😮
February 1, 2003
det finns ju faktiskt en lite mer sofistikerad metod att fuska... i teorin fungerar den ... jag har inte och känner ingen som har omsatt den i praktik (ÄN) ...
Jo ... ett LAN / Nät - spel skickar data, i paket. okej ... då man kör med CD eller Punkbuster eller dyl. så kollas maskinen du sitter på ... du kan ju alltid ställa en maskin emellan din burk och servern som tar emot CS-paketen, analyserar skottets utgånspunkt och riktning och kan sedan modifiera paketet innan det skickas vidare ....
aja ... inget som man ser då man är ute o lirar iaf ... =o)
March 29, 2003
jag tankade ett ogc för att testa hur de se ut mot bottar..
men nu om jag går in på en "secure server" så blir jag disconnectad och de står att jag e bannad tills den 1/6!!!! 👿
Jag skulle aldrig fuska online!
EDIT: Jag tror jag hade C-D på....
Kan de ha ngnt med de å göra?
2 Guest(s)