August 14, 2001
OfflineHejsan alla!
Att fuska på cs e de lamaste som går! + att jag tar alla er! små cheatare 
Jag har själv testat den berömda Aimbot o det e tråkigt efter cirka 10 min! Om nån cs-spelare har lust,så kom in på en av [DoA]´s servrar!
dom e uppe om cirka 3 veckor! PB! hata ala små fuskare!
// [DoA]-TreK-
April 1, 2001
OfflineDet är jobbigt att man måste starta Punkbuster varje gång man ska spela CS... Tyvärr så måste detta program finnas bara för att förhindra att alla små fula nollor som är så otroligt dåliga på CS och inte vill spela för att det är skoj sabbar genom att fuska och förstöra för alla andra... Det finns inte ord för hur irriterande det är med folk som fuskar !
August 22, 2005
OfflineHär hamnar fuskare
http://blacklist.clanrdw.com/
June 3, 2001
OfflineFarenheit
😀 😀 😀 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: totto den 2001-08-17 11:08 ]
August 15, 2001
OfflineFuskare är spelare som antingen tror att dom e bra på CS... Och vill sedan bevisa det genom att fuska.
Eller så är det spelare som inte har talang för CS, men som ändå inte vill inse det.. Dom tar därför till med fusk.
Och så finns det ju dom som vill skryta med att hamna på första platsen på alla servrar som finns.
Är man en typ som något av detta så
"Get a life för tusan"
Ni förstör spelet.
Ni förstör det fina med CS
Själv blir jag anklagad för fusk ibland. Och det är också dåligt. Många som siktar bra (anklagas för aimbot)eller som jämnt kollar runt alla hörn (anklagas för wallhack)
Och så skulle jag bara vilja säga. Anklaga inte någon för fusk innan ni vet helt säkert att ni såg att en kille fick 5 HS på rad genom hela gången på de_dust.
Det var vad jag hade att säga
OfflineOn 2001-08-22 19:02, VALGAN wrote:
a just de jag glömde. Punkbuster e de lamaste program som finns. Jag känner en kille som fuskar ibland o punkbuster hjälper ju inte ett skit mot de. död år punkbuster

Du har rätt, men ändå inte, för Pb tar faktiskt de flesta fuskarna, men klart de e alltid nåra som har de senaste scripten....men det hindrar nog, öhh "den vanliga" CS spelaren...
Länge leve PUNKBUSTER/Kosmos
August 9, 2001
OfflineOn 2001-08-14 06:59, [DoA]-TreK- wrote:
Hejsan alla!Att fuska på cs e de lamaste som går! + att jag tar alla er! små cheatare
Jag har själv testat den berömda Aimbot o det e tråkigt efter cirka 10 min! Om nån cs-spelare har lust,så kom in på en av [DoA]´s servrar!dom e uppe om cirka 3 veckor! PB! hata ala små fuskare!
// [DoA]-TreK-
Du har rätt om att det e fegt o använda fusk, men du snackar för mycket. Jag tar dig när som helst, vilken bana som helst, vilken tid som helst (fast vänta till jag får bredband) :gunsfire:
[ Detta Inlägg ändrades av: ShaRulez den 2001-08-22 19:57 ]
1 Guest(s)

Log In