August 14, 2001
Hejsan alla!
Att fuska pÄ cs e de lamaste som gÄr! + att jag tar alla er! smÄ cheatare
Jag har sjÀlv testat den berömda Aimbot o det e trÄkigt efter cirka 10 min! Om nÄn cs-spelare har lust,sÄ kom in pÄ en av [DoA]Žs servrar! dom e uppe om cirka 3 veckor! PB! hata ala smÄ fuskare! // [DoA]-TreK-
April 1, 2001
Det Àr jobbigt att man mÄste starta Punkbuster varje gÄng man ska spela CS... TyvÀrr sÄ mÄste detta program finnas bara för att förhindra att alla smÄ fula nollor som Àr sÄ otroligt dÄliga pÄ CS och inte vill spela för att det Àr skoj sabbar genom att fuska och förstöra för alla andra... Det finns inte ord för hur irriterande det Àr med folk som fuskar !
August 22, 2005
HĂ€r hamnar fuskare
http://blacklist.clanrdw.com/
June 3, 2001
Farenheit
đ đ đ đ
[ Detta InlÀgg Àndrades av: totto den 2001-08-17 11:08 ]
August 15, 2001
Fuskare Àr spelare som antingen tror att dom e bra pÄ CS... Och vill sedan bevisa det genom att fuska.
Eller sÄ Àr det spelare som inte har talang för CS, men som ÀndÄ inte vill inse det.. Dom tar dÀrför till med fusk.
Och sÄ finns det ju dom som vill skryta med att hamna pÄ första platsen pÄ alla servrar som finns.
Ăr man en typ som nĂ„got av detta sĂ„
"Get a life för tusan"
Ni förstör spelet.
Ni förstör det fina med CS
SjÀlv blir jag anklagad för fusk ibland. Och det Àr ocksÄ dÄligt. MÄnga som siktar bra (anklagas för aimbot)eller som jÀmnt kollar runt alla hörn (anklagas för wallhack)
Och sÄ skulle jag bara vilja sÀga. Anklaga inte nÄgon för fusk innan ni vet helt sÀkert att ni sÄg att en kille fick 5 HS pÄ rad genom hela gÄngen pÄ de_dust.
Det var vad jag hade att sÀga
On 2001-08-22 19:02, VALGAN wrote:
a just de jag glömde. Punkbuster e de lamaste program som finns. Jag kÀnner en kille som fuskar ibland o punkbuster hjÀlper ju inte ett skit mot de. död Är punkbuster
Du har rÀtt, men ÀndÄ inte, för Pb tar faktiskt de flesta fuskarna, men klart de e alltid nÄra som har de senaste scripten....men det hindrar nog, öhh "den vanliga" CS spelaren...
LĂ€nge leve PUNKBUSTER/Kosmos
August 9, 2001
On 2001-08-14 06:59, [DoA]-TreK- wrote:
Hejsan alla!Att fuska pÄ cs e de lamaste som gÄr! + att jag tar alla er! smÄ cheatare
Jag har sjÀlv testat den berömda Aimbot o det e trÄkigt efter cirka 10 min! Om nÄn cs-spelare har lust,sÄ kom in pÄ en av [DoA]Žs servrar! dom e uppe om cirka 3 veckor! PB! hata ala smÄ fuskare! // [DoA]-TreK-
Du har rÀtt om att det e fegt o anvÀnda fusk, men du snackar för mycket. Jag tar dig nÀr som helst, vilken bana som helst, vilken tid som helst (fast vÀnta till jag fÄr bredband) :gunsfire:
[ Detta InlÀgg Àndrades av: ShaRulez den 2001-08-22 19:57 ]
3 Guest(s)