February 10, 2001
On 2001-08-15 03:12, Login wrote:
Var har vi Lening den lille mansgrisen?Han blir ju anklagad för att köra med aimbot jämt på varenda server typ
PUNKBUSTER ÄR BRA TYCKER JA! 😀
Snälla nån !!! Alla vet inte vad pure skill är .! ..
Många kan nog erkänna att dom har provat på aimbot å sånt.. även jag.. men vafan om man provar nån enstaka gång är ju en annan sak som att köra seriöst med det varje gång.... .
Stör mig så !!! :burn:
December 19, 2000
On 2001-08-14 06:59, [DoA]-TreK- wrote:
Hejsan alla!Att fuska på cs e de lamaste som går! + att jag tar alla er! små cheatare
Jag har själv testat den berömda Aimbot o det e tråkigt efter cirka 10 min! Om nån cs-spelare har lust,så kom in på en av [DoA]´s servrar! dom e uppe om cirka 3 veckor! PB! hata ala små fuskare! // [DoA]-TreK-
Jaså, duger inte våra servrar ?!?
😀
btw Välkommen till vårt forum!
[ Detta Inlägg ändrades av: Henrik den 2001-08-28 02:01 ]
July 18, 2001
Han blir ju anklagad för att köra med aimbot jämt på varenda server typ
Det är ännu mer störande när det kommer ngn litten sketen nuubi och anklagar en för att man använder aimbot eller liknande. Det är så f-ns lamt att anklaga folk som är bättre än en själv för fusk.
/-ChaoS-
August 8, 2001
On 2001-08-31 15:55, -ChaoS- wrote:
Det är ännu mer störande när det kommer ngn litten sketen nuubi och anklagar en för att man använder aimbot eller liknande. Det är så f-ns lamt att anklaga folk som är bättre än en själv för fusk.
/-ChaoS-
Der är mer irriterande när denna n00bie är admin och bannar en för man kanske skjuter honom.
August 22, 2005
On 2001-09-05 21:43, Fiskpinnen wrote:
On 2001-08-31 15:55, -ChaoS- wrote:
/-ChaoS-
Der är mer irriterande när denna n00bie är admin och bannar en för man kanske skjuter honom.
hur lyckas en sådan person igentligen bli admin...
2 Guest(s)