January 30, 2002
Jag förstår inte att folk kan gilla CoD så mycket. Det ser ju rätt bra ut och ljudet är schysst också men det är fruktansvärt linjärt och någon ai existerar ju inte.
Jag skjöt ihjäl ett ton med tyskar genom att lägga en vikt på skjutknappen när jag på toaletten.
bästa spel:
1. Red orchestra, en WWII mod till ut2k3 som är helt galet bra. Det är en ny modd så det finns tyvärr för lite folk som spelar spelat så fler får gärna börja. Finns vissa likheter med DOD och..
2. Hidden and dangerous II, galet bra WWII FPS/strategi
October 11, 2002
Utan att överhuvudtaget tveka kan jag säga att Star Wars Knights of the Old Republic är förmodligen 2003 års bästa spel.
Dock så har jag inte spelat PC versionen ännu, men Xbox versionen spöar allt och alla, och jag ser inte varför PC versionen skulle vara annorlunda direkt.. :bok:
September 4, 2003
Jiggly wrote: Utan att överhuvudtaget tveka kan jag säga att Star Wars Knights of the Old Republic är förmodligen 2003 års bästa spel.
Dock så har jag inte spelat PC versionen ännu, men Xbox versionen spöar allt och alla, och jag ser inte varför PC versionen skulle vara annorlunda direkt.. :bok:
PC-versionen är fantastiskt bra. Vissa personer i den här tråden
verkar tro att jag pratar om Star Wars Jedi Academy ... som
suger jämfört med KOTOR.
Och jo, spelet går väldigt bra att köpa ute i den stora vida världen
om man har sina kontakter 🙂 Jag jobbar på UPS och kan få paket
skickade ganska förmånligt från USA - över natten.
En sak är i alla fall säker: KOTOR = ÅRETS SPEL 2003.
January 23, 2002
1. NFS Underground
2. Hitman 2
3. Max Payne 2 eller Call of Duty
Inte spelat CuD än men de jag känner som gillar samma spel som mig säger att det är riktigt fett så jag litar på dem. Får nog "skaffa" det. 🙄
Annars blev jag positivt överraskad av två uppföljare detta år, alltså Hitman 2 och Max Payne 2 som jag tycker är grymt bra båda två.
October 28, 2002
NFSU är inte särskilt fett.
Kasst trimsystem och dåliga möjligheter till att "modda" bilarna, liksom, "Turbo packages 1, 2 and 3", världelöst!
man vinner ju ffs grejjerna, LAAAAAAAAAMT!
visst finns det lite roliga grejjer, t ex driftmode, men något revolutionerande bilspel är det inte. snarare en besvikelese. Mycket snack lite verkstad.
1 Guest(s)