October 11, 2002
http://www.fileforums.com/show.....adid=54380
Gamecube är äntligen "hackad", läs mer om det på länken ovan.
Mycket intressant att se vad Nintendo gör nu. :bok:
October 11, 2002
Att GC skivorna snurrar åt motsatt håll vad alla andra skivor gör, är en myt.
Priset på GC har ju sjunkt nåt enormt, funderar på att köpa mig ett igen då jag sålde mitt förra för ett tag sen..
Men om detta nu blir lyckat då är det ju ännu mer fördelar att köpa ett GC igen.
December 25, 2000
Detta är inte så farligt som det låter. "Cracket" utnyttjar som sagt en bugg I Phantasy Online. Vilket betyder att för att kunna utnyttja detta, måste man först äga Phantasy Online, starta upp det, och ansluta till sin en Phantasy Onlineserver (som man kör själv och egenteligen inte är en phantasy online server)
Jag är inte 100% på detta, läste detta får några veckor sedan då det är ganska gammla news.
October 11, 2002
ViU wrote: Detta är inte så farligt som det låter. "Cracket" utnyttjar som sagt en bugg I Phantasy Online. Vilket betyder att för att kunna utnyttja detta, måste man först äga Phantasy Online, starta upp det, och ansluta till sin en Phantasy Onlineserver (som man kör själv och egenteligen inte är en phantasy online server)
Jag är inte 100% på detta, läste detta får några veckor sedan då det är ganska gammla news.
Stämmer ganska bra det där Viu. Men man får väl hoppas på att detta bäddar för att fler tar vid och försöker hitta nya vägar.
March 4, 2003
coalan wrote: Men GC har iaf snyggast vatten av alla konsoller och ett ATI kort
lol!!!
Det beror ju helt o hållet på utvecklarna!
Dessutom varför är det tillåtet att snacka om sånt här på forumet när man inte ens får snacka om spel som inte släppts i Europa?
Det är inte så lite kluvet.
2 Guest(s)