Gangsters 2|Spel & Gaming|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Gangsters 2
Guest
Member
Medlem
Forum Posts: 9344
sp_UserOfflineSmall Offline
1
March 27, 2002 - 8:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Tja någon som fattar något på detta spel
det är gangsta nytt spel för mig har bara prova det jag vet inte ens vad spelet går ut på Någon som har fusk till det när jag lär mig det ska jag spela utan fusk nu vet jag inte ens nästan hur man stara bilen man har nästa man vet det och lite till men vet ej vad man ska göra Någon som har bra fusk till det

Ghandi
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 13
159112
March 31, 2002 - 5:02 pm
sp_Permalink sp_Print

för att starta bilarna i gangster 2 ska man ta några gubbar ( max 4 ) sen typ klicka på bilen så går dom in...sen ser du att du har bilen sen så trycker du nånstans så går dom dit...en kod har jag också om du ska ta "New Game" eller "Nytt Spel" så står det att du ska skriva ditt namn så skriver du bangagong då kommer du få ett brev står det " All spy reports " eller nåt sånt sen varendra timme får du 3500$ eller nåt sånt ...om det inte går då skriver du på ditt namn va du vill sen så går du typ längst upp på skärmen där visar dom alla gubbar du har så trycker du på din gubbe asså den du skrev ditt namn på så skriver du bangagong

TIPS:skriv bangagong som jag sa sen låter du spelet va där i en halv timme(mer tid du låter den va mer pengar kommer du få) då när du kommer tebax du är du rik ! ( på spelet )

Ghandi
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 13
159117
March 31, 2002 - 5:17 pm
sp_Permalink sp_Print

.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 381
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL