August 22, 2005
Tja någon som fattar något på detta spel
det är gangsta nytt spel för mig har bara prova det jag vet inte ens vad spelet går ut på Någon som har fusk till det när jag lär mig det ska jag spela utan fusk nu vet jag inte ens nästan hur man stara bilen man har nästa man vet det och lite till men vet ej vad man ska göra Någon som har bra fusk till det
March 31, 2002
för att starta bilarna i gangster 2 ska man ta några gubbar ( max 4 ) sen typ klicka på bilen så går dom in...sen ser du att du har bilen sen så trycker du nånstans så går dom dit...en kod har jag också om du ska ta "New Game" eller "Nytt Spel" så står det att du ska skriva ditt namn så skriver du bangagong då kommer du få ett brev står det " All spy reports " eller nåt sånt sen varendra timme får du 3500$ eller nåt sånt ...om det inte går då skriver du på ditt namn va du vill sen så går du typ längst upp på skärmen där visar dom alla gubbar du har så trycker du på din gubbe asså den du skrev ditt namn på så skriver du bangagong
TIPS:skriv bangagong som jag sa sen låter du spelet va där i en halv timme(mer tid du låter den va mer pengar kommer du få) då när du kommer tebax du är du rik ! ( på spelet )
1 Guest(s)