January 6, 2003
Jag har haft BF2 instalerat på min dator ett tag nu. Nu har jag dock instalerat om Windows dock så var D disken orörd där BF2 var instalerad. Nu skulle jag vilja få så att jag slipper att ominstalera det, då det tar sin lilla tid. Det går inte att spela nu då windows inte vet att det är instalerat, om jag dessutom vill instalera special forces så går det inte. Finns det nått registerfix som gör så att det funkar utan ominstalation?
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
January 6, 2003
Sardaukar wrote: Tycker du det är värt besväret att pilla i registret då? Du hinner nog installera det innan du får svar på din fråga...
Är inte hemma (där BF2 skivan ligger) och kommer inte hem på två dagar och jag tänkte lira Special Forces ikväll och kanske imorgon då jag inte behöver ha BF2 skivan för att lita det.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
December 25, 2000
http://www.sysinternals.com/Ut.....egmon.html är vad jag har använt för att fixa sådana här problem, man tittar vad den försöker hitta och så lägger man dit det. Kan dock ta rätt mycket tid och kräver en del av användaren men det fungerar om den bara försöker hitta en registerinställning som pekar på installationen.
1 Guest(s)