April 1, 2001
fockzy wrote: hejsan...
jag skulle vilja veta vad man skriver i HL genvägen för att få console och komma direkt till CS när man klickar på genvägen????
nån som vet??
(Detta är bråttom)
"......hl.exe -console -game cstrike" så gjorde man iaf på den gamla goda tiden, borde vara samma nu, förutsatt att man har CS som en mod på Halflife...
November 16, 2002
Iceman wrote: [quote=fockzy]hejsan...
jag skulle vilja veta vad man skriver i HL genvägen för att få console och komma direkt till CS när man klickar på genvägen????
nån som vet??
(Detta är bråttom)
"......hl.exe -console -game cstrike" så gjorde man iaf på den gamla goda tiden, borde vara samma nu, förutsatt att man har CS som en mod på Halflife...
det funkade inte!
February 12, 2003
fockzy wrote: [quote=Iceman][quote=fockzy]hejsan...
nån som vet??
(Detta är bråttom)
det funkade inte!
Jo man gör så men det är du som gör fel!
November 16, 2002
x-per wrote: [quote=fockzy][quote=Iceman][quote=fockzy]hejsan...
nån som vet??
(Detta är bråttom)
det funkade inte!
Jo man gör så men det är du som gör fel!
Ta en printscreen nån då på den korrekta texten då?? 🙁
August 11, 2002
DeDeath wrote: https://www.nordichardware.se/.....hp?t=32389 !!!!!
Den är svår att se 🙄 😉
fockzy wrote: hejsan...
nån som vet??
(Detta är bråttom)
F:Counter-StrikeCSTRIKE.EXE -console
Så står det på min..
Men då är det ju "bara" CS och inget halflife på min burk..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)