June 17, 2001
Är det någon som har klarat av att installera detta Spel i XP?
Fan, det är nätning den 26:e och det är en ren Ghost Recon nätning som jag bara måste dra på. (Privat Lan för 30 pers)
Jag pallar dåligt lägga in Win ME och XP som jag hade innan. Det tar för lång tid.
Har någon några idéer???
Inga inlägg om att XP suger TACK.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 13, 2001
June 17, 2001
Gjorde du något speciellt då eller?
Det vill bara inte, och spelet är ett orginal och har funkat tidigare (i ME)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Jag måste bara få skälla lite på er...
JAG FÅR INTE DET ATT FUNKA, KAN NÅGON HJÄLPA MIG ELLER?
Skriv inte bara, "Mitt funkar" Berätta om ni har gjort något speciellt!!!
/FD. Crew ffs
June 17, 2001
Jag får väl tanka ner skiten då!
O.B.S Detta är inte Warez eftersom jag har orginalet.
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH] WIGGER den 2001-12-24 08:37 ]
/FD. Crew ffs
June 17, 2001
Den versionen jag tankade ner funkade perfekt. Fan vad konstigt. Tänk på dom stackarna som köper orginalet och inte har så mycket kunskaper om datorer och inte kan installera spelet. Det enda dom kan göra är ju att lämna tillbaka det, där dom köpte det och få pengarna tillbaka.
/FD. Crew ffs
2 Guest(s)