October 5, 2001
Operation Flashpoint är nog bland de tristaste spelen jag spelat...dessutom, karaktärsanimationerna...jag menar, hur kan man göra animationer på människorna i det som ser ut som nåt en treåring knåpat ihop på tre minuter...Ghost Recon har en suverän grafik och en mycket bättre spelkänsla än Operation har. Dessutom...ljudet från vapnen låter mer åt det "äkta" hållet i Ghost Recon...inte luftgevär som nån nu sa...
August 17, 2001
On 2001-12-19 10:09, Torden wrote:
Ghost Recon är skit. Hur kul är det att kuta runt i en skog och panga när vapnet låter som ett luftgevär?
Skitsnack.....det gäller att ha en ljudanläggning som gör ljudet rättvisa..
spelet stöder 5.1 ljud!
Så höj basen och volymen "And let the game begin.."
January 9, 2001
Ghost Recon rockar.
Operation Flashpoint rockar.
Jag spelar båda spelen en hel del.
Flashpoint är förbannad grymt, fast det är buggigt och grafiken suger. Men jag vill ändå inte klaga på grafiken, för den passar spelet jävligt bra. Det ÄR skitsvårt att se en sniper som ligger med kamoflauge i en buske. Så j**la coolt.
Ghost spelar jag mycket också, suveränt när man är några få spelare i nätverk och spelar Coop. Lite mer action än Flashpoint.
Dock så är krigskänslan i Flashpoint suverän , och allting kan verkligen hända där.
December 18, 2001
Man kan väl inte hoppa eller klättra över ens en liten stubbe i GR? Jobbigt att springa runt en mur som är cirka 40 cm hög bara för att man inte kan göra något så naturligt som att hopppa eller klättra... men men...
De mindre stadsbanorna är roliga, där är det ju lite action iaf
September 13, 2001
GR har ju ett gräsligt fult sikte, bara det gör ju att jag vägrar att sätta mig framför spelet. Tacka vet jag opf, ok ni kan klaga hur mycket som helst på grafiken men det spelar ingen större roll, den funkar till spelet. Desutom är spelkänslan i lan ju helt överlägsen, och editorn som är hur bra som helst. Fem stjärnor till opf.
1 Guest(s)