August 25, 2001
jag vill varna alla för detta spel, i tro om att det var något att ha, och i alla fall med något sorts underhållningsvärde (tack PCG era offer) så införskaffade jag detta spel.
håll er undan. undvik det som pesten eller satan själv. det är nästan lika dåligt som postal 2 (*ryser*)
:arg:
March 20, 2003
???? Vad i hela världen säger du???
Jag tycker det är ett skitskoj spel. Har klarat det och sitter och putsar tiderna och hämtar upp alla spöken!
Det är ett spel med en kul ide som faktiskt lyckas ! Att man får vara elak är ett grymt+
Enda jag stör mig på är att vissa gubbar låser sig när de springer runt med brandsläckaren så man får starta om banan..
August 25, 2001
Pim_ wrote: Har klarat det och sitter och putsar tiderna och hämtar upp alla spöken!
:eye:
Pim_ wrote: Det är ett spel med en kul ide som faktiskt lyckas ! Att man får vara elak är ett grymt+
hela iden med "its good to be bad" är ju egentligen snodd från dungeon keeper. och jag anser det inte som underhållning att jaga ut college-brudar ur sitt hus när det enda man egentligen behöver göra är att spawna 400 spöken i samma rum och skita i vad dom har för "fobier" som ska lägga till nån stratetisk dimension till spelet
VÄRDELÖST
:arg:
March 20, 2003
Jo iden är snodd från Dungeon Keeper som gjorde det mkt bättre, grejen är att det inte kommer så mkt roliga spel man vill sitta med. Oftast spelar man igenom ngn skit för att få det gjort.
Spel som detta vill jag klara till 100% och ska man fixa 3pumpor på varje bana får man tänka på fobier mm. men visst går det att klara utan att tänka på det.
Sen går ju inte alla banor ut på att skrämma skiten ur folk, det är ju lite knep o knåp för att lista ut allt.
August 25, 2001
jo men det är så förbannat buggigt och allmänt värdelöst. t.ex så försökte jag få killen i huset att hitta ett lik uppe på vinden i en kvart och sen sket jag i det och sprang runt och skrämde folk istället för att få plasma, och då går han dit helt oprovocerat och hittar hela skiten
jag tycker spelet är allmänt värdelöst, mitt råd är håll er borta. men ingen säger att jag vet allt
July 8, 2003
Ghostmaster = helt totalt värdelöst! Testade spela det några timmar men det var ju helt sanslöst tråkligt. Vill man vara ond så kan man lika gärna installera Dungeon Keeper, som ni alla säger. Där får man vara ond + spelglädje!
Postal 2 = Kul mellan varven, typ koppla av spel. Pissa folk i ansiktet så de spyr, det är kul! =) Hmm... Jag kanske är lite sjuk i huvudet men Postal 2 är precis ett sånt spel man behöver under småtimmarna när man tröttnat på allt annat. =)
August 25, 2001
postal 2 är bland det sämsta jag spelat...så värdelöst gjort så jag får fysiskt ont. typ spel som alltid håller är ju t.ex vice city..det kan man ju spela i timmar och bara glida runt och döda folk 🙂
för övrigt hade jag på känn att det var microsoft som gjort ghostmaster redan när jag såg hur jävla värdelöst spelet börjar (innan menyn)
1 Guest(s)