January 26, 2003
jag spelade ett spel en gång som jag vill spela igen, minns bara inte vad det heter.
det enda jag kommer ihåg ifrån det var att det var ett strategispel liknande age of empires osv, och att man kunde ha skojiga profeter som bland annat kunde trolla fram vulkaner ut ur marken
om någon vet vad jag menar så kan någon väl säga det
har fått ett tips om empire earth, kan det vara det kanske?
October 7, 2002
Gil_galad wrote: jag spelade ett spel en gång som jag vill spela igen, minns bara inte vad det heter.
det enda jag kommer ihåg ifrån det var att det var ett strategispel liknande age of empires osv, och att man kunde ha skojiga profeter som bland annat kunde trolla fram vulkaner ut ur markenom någon vet vad jag menar så kan någon väl säga det
Beskrivningen stämmer i varje fall in på det spelet. Sen anser jag för min del att profeterna inte alls är skojiga...
January 26, 2003
TERdON wrote: [quote=Gil_galad]jag spelade ett spel en gång som jag vill spela igen, minns bara inte vad det heter.
det enda jag kommer ihåg ifrån det var att det var ett strategispel liknande age of empires osv, och att man kunde ha skojiga profeter som bland annat kunde trolla fram vulkaner ut ur markenom någon vet vad jag menar så kan någon väl säga det
Beskrivningen stämmer i varje fall in på det spelet. Sen anser jag för min del att profeterna inte alls är skojiga...
jaja, så jätteskojiga kanske dom inte va men det va roligt att terrorisera dom andra när vi spelade det på lan genom att slänga upp ett antal vulkaner+några jordbävningar i deras bas 🙂
1 Guest(s)