April 13, 2004
Jag funderar starkt på att köpa ett PS2, endast för detta spel.
Men jag undrar lite om någon som har köpt spelet än och om det är lika bra som sina föregångare?
Konsoll + spel landar på stadiga 2000kr. Så jag undrar om det är värt att köpa det för just det spelet? Eller kommer kanske GT4 till PC eller Xbox?
July 22, 2003
Siba säljer PS2 med GT4 för 1790
April 13, 2004
Blaxxor wrote: Siba säljer PS2 med GT4 för 1790
Tack. Det visste jag inte, det ska jag genast kolla upp.
July 22, 2003
Neam wrote: [quote=Blaxxor]Siba säljer PS2 med GT4 för 1790
Tack. Det visste jag inte, det ska jag genast kolla upp.
Gör så 🙂
Är själv sugen på att köpa mig en ny konsoll då jag inte haft någon sen Playstation1 🙂
Frågan är vilken man väljer, lutar åt PS2 just nu 🙂
June 3, 2001
Underligt att det inte gör det, dom skulle sälja 3 gånger så många spel.
Skitdum idé att bara släppa det till PS2. 😡
Jag har testat det lite grann med ratt och pedaler givetvis och det var ruggit bra kännsla i det.
Går allvarligt och funderar på att byta ut X-lådan mot en PS2 bara för det där spelet.
September 5, 2001
Gueno wrote: [Image Can Not Be Found] att det inte kommer till Xbox eller PC! 👿
Skitdum idé att bara släppa det till PS2. 😡Jag har testat det lite grann med ratt och pedaler givetvis och det var ruggit bra kännsla i det.
Går allvarligt och funderar på att byta ut X-lådan mot en PS2 bara för det där spelet.
Ja gör det, lovar att du inte kommer att ångra dig. 100tals har gjort det du vill göra och det är inte många som ångrar sig.
Nu ska jag ta Volvon och köra Nurburing några gånger.
August 22, 2001
Gueno wrote: [Image Can Not Be Found] att det inte kommer till Xbox eller PC! 👿
Skitdum idé att bara släppa det till PS2. 😡Jag har testat det lite grann med ratt och pedaler givetvis och det var ruggit bra kännsla i det.
Det handlar ju om att de som gör GT4 är ett dotterföretag till Sony, tror det är så iaf, vilket gör att GT4 blir något som avgör för många vilken konsoll de ska köpa, lite viktigare än att sälja mer spel tror jag.
P3 800 mhz med geforce 2 gts, #a-L <-- arctic-legion* , plz ask for pracc :) or just idle there...
February 12, 2003
Fick in det igår, måste säga att det är det vassaste spelet nånsin.
Vilken känsla.
Köp det för helsike, om ni inte har hunnit, det är värt 1500 för ett PS2 också...
Just nu dundrar jag fram i en De Lorean S2 med 420 kusar på bakhjulen, det är underbart.
Men ballast var ändå att Volvo 240 Kombi fanns med under beggade bilar. 🙂
April 13, 2004
Mean Machine wrote: Fick in det igår, måste säga att det är det vassaste spelet nånsin.
Vilken känsla.
Köp det för helsike, om ni inte har hunnit, det är värt 1500 för ett PS2 också...
Just nu dundrar jag fram i en De Lorean S2 med 420 kusar på bakhjulen, det är underbart.
Japp. Har bestämt att köpa mig det. Verkar ju vara ett måste nu. 🙂
February 12, 2003
Neam wrote: [quote=Mean Machine]Fick in det igår, måste säga att det är det vassaste spelet nånsin.
Vilken känsla.
Japp. Har bestämt att köpa mig det. Verkar ju vara ett måste nu. 🙂
Bra där. Welcome to the bright side, my friend. 😉
Jag köpte själv PS2 enbart för GT-serien...:)
2 Guest(s)