July 18, 2003
Jag har det 🙂
Kommit ca 10.1 % och har väll spelat ca 12 timmar, går så ruggigt fort i början att klara allt pga att man är van GT 3 spelare...
Jag tycker dock att det var på tok för lätt att få någon bra bil, t.ex. kör man lite "Rally" så får man dirket bra bilar, t.ex "zion" (iofs dålig) eller "toyota rally car rgt" eller vad den heter...
Sedan har jag även klarat Japan kupen den första och vann en Fairlady något som jag kan sälja för 350 000 🙂 Den äger ^^
Sen köpte jag en Ford GT (den nya), med 798 kusar (mohaha:P) igår ! , den klassiska som man ser på laddningsfilmen....
Har många skit bilar med... men det går framåt 😉
February 12, 2003
Visstja, jag måste ju ha nåt att skryta med också:
Har kommig ~19%, och har diverse kul bilar som Ford GT (den nya), med 798 kusar, en Fairlady Z Racecar Concept, den du snackar om, en Lotus Elise 111R med 300 kusar och ~650 kg, en Ginetta G4 med ~250 pållar, 400 kilo.
Haver jag något mer?
Jofan, ett stycke gammal Nissan ZX300 (heter den så?) med runt 450 hästar, väger en hel del, och en De Lorean med ungefär lika många hästar och väger ett ton, ganska exakt.
Höll nästan på att glömma RUF 3400S också. 😛
Kommit fram till det värsta, tror jag, "World Championship", har ju inte en janne, motståndarna har ju Grupp C-bilar, med 900 hästar och 43000nm i vrid och saker.
Får väl hitta en väg runt det.
Och sen har vi B-Spec-mode, som jag persoligen älskar, vem orkar nöta 15 varv på Tsukuba när man varvar alla två gånger?
Nä, ingen. På med autopiloten bara, och sitt och slappa.
Älskar GT4.
July 18, 2003
Mean Machine wrote: Visstja, jag måste ju ha nåt att skryta med också:
Har kommig ~19%, och har diverse kul bilar som Ford GT (den nya), med 798 kusar, en Fairlady Z Racecar Concept, den du snackar om, en Lotus Elise 111R med 300 kusar och ~650 kg, en Ginetta G4 med ~250 pållar, 400 kilo.
Haver jag något mer?
Jofan, ett stycke gammal Nissan ZX300 (heter den så?) med runt 450 hästar, väger en hel del, och en De Lorean med ungefär lika många hästar och väger ett ton, ganska exakt.
Höll nästan på att glömma RUF 3400S också. 😛Kommit fram till det värsta, tror jag, "World Championship", har ju inte en janne, motståndarna har ju Grupp C-bilar, med 900 hästar och 43000nm i vrid och saker.
Får väl hitta en väg runt det.
Och sen har vi B-Spec-mode, som jag persoligen älskar, vem orkar nöta 15 varv på Tsukuba när man varvar alla två gånger?
Nä, ingen. På med autopiloten bara, och sitt och slappa.
Älskar GT4.
baha... Har en Zion med ca 960 kusar ^^... Första bilen jag hade över 300 bhp ^^,
En fråga... Är det värt att uppgradera sin "Fairlady Z Racecar Concept" med en rubo och få ca 300 bhp till? Kommer den så att klara av att köra lite svårare turneringar?... Har lite svårt att välja vad jag skall satsa på nu...
February 12, 2003
Dry_Ice wrote: En fråga... Är det värt att uppgradera sin "Fairlady Z Racecar Concept" med en rubo och få ca 300 bhp till? Kommer den så att klara av att köra lite svårare turneringar?... Har lite svårt att välja vad jag skall satsa på nu...
Ofan, jag har inte lagt märke till att man kan trimma den...
Jag klarade mig väldigt bra med den i originalutförande.
Det är den röda saken med vit-blå huv du menar, eller hur?
Btw, Zion, vad är det för bil? Inte lagt märke till nån sån alls...
July 18, 2003
Mean Machine wrote: [quote=Dry_Ice]En fråga... Är det värt att uppgradera sin "Fairlady Z Racecar Concept" med en rubo och få ca 300 bhp till? Kommer den så att klara av att köra lite svårare turneringar?... Har lite svårt att välja vad jag skall satsa på nu...
Ofan, jag har inte lagt märke till att man kan trimma den...
Jag klarade mig väldigt bra med den i originalutförande.
Det är den röda saken med vit-blå huv du menar, eller hur?
Btw, Zion, vad är det för bil? Inte lagt märke till nån sån alls...
om man slänger på en turbo får den 300 kusar till ju ^^,
Zion, Av chrysler tror jag... 908 bhp, kan slänge på lite mer saker på den tror jag...
Skall hem och köra lite med Ford gt (som för övrigt är snygg, men fan inte bra...) och få ihop 90 000, köpa ny turbo till fairladyn och köra på som fan ^^
September 5, 2001
Har det, ligger på 10% nu är lite halvtrött på "Special Conditions" nu dock, den toyotan äger ju sönder allt så jag sålde den och nu kör jag en 500hk M3 CSL, 7 minuter och 42 sekunder på nurburing sen är jag helkass på att köra. Har dock en hel del bilar i garaget som man trycker på, bla den 740hk Cadillacen.
Det roligaste är ju just att köra Nurburing med de olika bilarna.
Nästa mäl med spelet är SLR McLearen Mercan. 600k.
@Dry Ice
Det är Cadillacen du syftar på?
April 13, 2004
Hm. Någon som kan förklara B-spec mode för mig?
Fattar inte riktigt hur man kan köra "bra" på det. För mig gör det ingen skillnad om jag kör på 1a eller 5e. Inte heller om jag trycker in "overtake".
Vad jag har förstått så är b-spec till för typ endurance tävlingarna? Alltså sätter man väl bara på det och drar i 5an och sen ska den köra?
February 12, 2003
Neam wrote: Hm. Någon som kan förklara B-spec mode för mig?
Fattar inte riktigt hur man kan köra "bra" på det. För mig gör det ingen skillnad om jag kör på 1a eller 5e. Inte heller om jag trycker in "overtake".
Vad jag har förstått så är b-spec till för typ endurance tävlingarna? Alltså sätter man väl bara på det och drar i 5an och sen ska den köra?
Sätter du AI'n på att köra max gör han fler misstag, osv.
B-spec gör ju skillnad om du trycker in overtake, kör ju helt andra linjer.
July 18, 2003
hawkie wrote: Har det, ligger på 10% nu är lite halvtrött på "Special Conditions" nu dock, den toyotan äger ju sönder allt så jag sålde den och nu kör jag en 500hk M3 CSL, 7 minuter och 42 sekunder på nurburing sen är jag helkass på att köra. Har dock en hel del bilar i garaget som man trycker på, bla den 740hk Cadillacen.
Det roligaste är ju just att köra Nurburing med de olika bilarna.
Nästa mäl med spelet är SLR McLearen Mercan. 600k.@Dry Ice
Det är Cadillacen du syftar på?
ja 🙂 Den suger 😛
February 12, 2003
Tyckte jag läste nånting om 7.42 på Nordschleife...:P
Ville bara meddela att min Ginetta G4 gör det på 7.30...:D
250 kusar, 500 kilo jämnt, la på lite ballast för att fixa tyngdpunkten...
Och ja, i långloppen drar bilarna bensin, märkte jag igår när jag skulle nöta 25 varv på Nürburgring.
Nästa är 99 varv i Monaco, fyfan...
Jaja, bäst att dra igång direkt.
Btw, Pingen, den heter inte Zion, utan Cién...:)
July 18, 2003
Pingen wrote: Va?
Edit: Har ni en digitalkamera, MP3-spelare eller annat man kan föra över filer till, så kan ni tanka bilderna från minneskortet in på den, och sen in på datorn.
Här är mitt bidrag: En driftande S14 på Autumn Ring Mini:
[Image Can Not Be Found]
Fulaste på länge...
Kommer in en snygg bild ikväll på min guldsten....
2 Guest(s)