April 22, 2007
OfflineDet kommer med all säkerthet inte komma till PC http://www.gtanytt.se/?page=co.....038;id=291, tyvärr.
June 19, 2007
OfflineEdduza wrote: Det kommer med all säkerthet inte komma till PC http://www.gtanytt.se/?page=co.....038;id=291, tyvärr.
Om det nu är sant så är det nog bara ett försäljningstrick från Microsoft och Sony´s sida, helt enkelt sälja konsoler. Jag är sugen på att köpa en 360 arcade och stoppa in en 120gb hdd i den + chippa den, men går det inte att köpa typ en 500gb hdd till en dator och stoppa in den i xboxen, jag hörde någon snacka om att man måste hacka drivisarna och att det är en helvetes mkt jobb. I know lite offtopic men jag är trådskaparen 😛
February 12, 2003
OfflineSebbe wrote: Lite märkligt deras hemsida då man inte ens får besöka den från en pc! Får meddelandet att jag inte har rätt att besöka sidan när man försöker få information om spelet.
Inga som helst problem på min PC.
July 27, 2002
OfflineFaktum är att det är så mycket skitsnack överallt om att det inte kommer till PC. Eftersom de drog samma vals med SA och VC så är det absolut ingen bekräftelse att det INTE kommer bara för de ej sagt något.
Dessutom är det bra marknadsföring just nu att få folk att köpa konsoler om man inte säger något.
Dessutom är PC-marknaden alldeles för stor för att skippa.
November 27, 2003
OfflineCallister wrote: Faktum är att det är så mycket skitsnack överallt om att det inte kommer till PC. Eftersom de drog samma vals med SA och VC så är det absolut ingen bekräftelse att det INTE kommer bara för de ej sagt något.
Dessutom är det bra marknadsföring just nu att få folk att köpa konsoler om man inte säger något.
Det är nog bara en gardering från dom 😉
Dessutom är PC-marknaden alldeles för stor för att skippa.
Den är också döende.
//Andreas
January 1, 2002
Offlinewojt wrote: Köp en 360 för ~1800 och var nöjda istället. 😉
vart hittar du en för cirkus 1800? 🙂
Delph1 wrote: Den är också döende.
//Andreas
nja, i slutändan är det väl bara mmo kvar på pc 😉
vissa typer av spel lämpar sig bäst på konsoll, men hur nån kan spela fps med handkontroll förstår jag inte.
August 13, 2004
OfflineFenix wrote:
vart hittar du en för cirkus 1800? 🙂
November 27, 2003
OfflineFenix wrote: nja, i slutändan är det väl bara mmo kvar på pc 😉
vissa typer av spel lämpar sig bäst på konsoll, men hur nån kan spela fps med handkontroll förstår jag inte.
Det gjorde inte jag heller först, men när man väl får in känslan för det så är det helt underbart kul 🙂
//Andreas
June 19, 2007
OfflineDeath On Wings wrote: Än så länge är det inte bekräftat att det ens kommer komma en PC version av spelet.
Så hoppas inte för mycket, fler och fler verkar skippa PC helt som det verkar då spelen säljer bra mycket bättre på konsoller.
Ehh va fan snackar du om, PC är framtiden, många säger att tillverkarna kommer sluta producera spel till PC, det är skitsnack för vafan skulle då företag som NVIDIA och ATi, varför inte Intel och AMD dessutom göra när deras största inkomst kommer från datorstuffs!
February 12, 2003
OfflineViToli wrote: Ehh va fan snackar du om, PC är framtiden, många säger att tillverkarna kommer sluta producera spel till PC, det är skitsnack för vafan skulle då företag som NVIDIA och ATi, varför inte Intel och AMD dessutom göra när deras största inkomst kommer från datorstuffs!
Det är för mycket piratkopiering för att det ska vara lönsamt att göra spel till PC, för få som köper det helt enkelt... Själva PC:n är inte utdöende om det var det du trodde han menade.
Däremot är inte steget från krysslåda 240 till PC speciellt långt, skulle bli förvånad om inte GTA IV kom till PC ändå.
1 Guest(s)

Log In