January 26, 2003
nån som har spelat Ground Control 2 mp demot?
om ni inte har det så ska jag bara säga att det är hur jävla kul som helst och så är det jävligt snyggt också. ni måste testa det asså 😀
skitkul på multiplayer, jag och mitt lag krossade de andra totalt :D:D
det var andra gången jag spelade det och jag fick högst score o allt 😀
November 14, 2003
Grafiken och känslan i spelet var helt fantastisk.
Jag tyckte inte riktigt om kameran.
Det finns två olika kameror som man kan använda och ingen av dom kändes riktigt bra, även om den ena var mycket bättre än den andra.
Jag tror nog att jag köper spelet även om kameran irriterade mig, då resten var helt klart i top klass.
January 26, 2003
Xuestor wrote: någon som har en snabb länk?
January 26, 2003
Balor wrote: Grafiken och känslan i spelet var helt fantastisk.
Jag tyckte inte riktigt om kameran.
Det finns två olika kameror som man kan använda och ingen av dom kändes riktigt bra, även om den ena var mycket bättre än den andra.Jag tror nog att jag köper spelet även om kameran irriterade mig, då resten var helt klart i top klass.
om du håller inne mittknappen eller scrollen på musen kan du vrida kameran åt precis vilket håll som helst och hur mycket du vill. Du kan zooma också, fast det visste du säkert.
September 7, 2003
det ända jag inte gillar med Ground COntroll 2 är hur långt alla gubbar kan se ,,, menar man får fan zooma ut max om man vill se hur långt ens gubbe kan se,, och det är sjukt omöjligt att veta var motståndarna är före dom börjar panga på en ,,, själv hållerm an sig till Red Alert spelen,, fan så mycket bättre
August 16, 2002
Jappse wrote: det ända jag inte gillar med Ground COntroll 2 är hur långt alla gubbar kan se ,,, menar man får fan zooma ut max om man vill se hur långt ens gubbe kan se,, och det är sjukt omöjligt att veta var motståndarna är före dom börjar panga på en ,,, själv hållerm an sig till Red Alert spelen,, fan så mycket bättre
jag tycker att det är skönt att de kan se så långt... fett mycke verkligare och niceare än typ RA-spelen, där får ju gubbarna stå typ fem meter ifrån innan dom ser fienden
April 20, 2004
Gil_galad wrote: [quote=Xuestor]någon som har en snabb länk?
ftp://ftp.sierra.com/pub/sierra/groundcontrol2/demos/groundcontrol2_demo_mp_en.exe
Länken fungerar icke för mig
September 7, 2003
aa men det är lite B- man vill jue kunna se sina egna gubbar osså,, man ska jue inte behöva gå o kolla 1 km före sina egna gubbar,, då måste man bara åka tillbaka med cameran hela tiden till sina Homies,, blir inte riktigt lika bra då :S,, aja,, får tvinga fram lite mer timmar framför spelet,, kanske är roligt senare... tycker det är lite-B att man inte bygger baser o sånt *saknar*
2 Guest(s)