November 4, 2002
http://www.invasiongotland.com/
Det här kommer nog att bli det häftigaste liret någonsin. Realistiska miljöer från Gotland. Ska bli kul att springa runt i hemmatrakterna.. 😉
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
March 23, 2004
varför skulle det INTE vara sant?
Finns ju redan en mod till vanliga BF där sverigen invaderar norge eller så var det tvärtom.
December 15, 2003
Krqagyzzz wrote: Tror ni verkligen detta är seriöst? Jag tycker det verkar vara ett stort skämt..
Fast det kanske är sant, de har just fått en ny kaffemaskin iaf, sånt skämtar man inte om.
Nej det är ingen skämt, till just BF-serien så finns det sjukt många mods som handlar om bla starwars, pirater, medeltid, nutid, framtid, realism, ultrarealism blabla... har testat en hel del och fastnat för forgotten hope till BF1942, men gotland till BFvietnam skall jag testa när det släpps 😉
May 17, 2002
Akatosh wrote: [quote=Krqagyzzz]Tror ni verkligen detta är seriöst? Jag tycker det verkar vara ett stort skämt..
Fast det kanske är sant, de har just fått en ny kaffemaskin iaf, sånt skämtar man inte om.
Nej det är ingen skämt, till just BF-serien så finns det sjukt många mods som handlar om bla starwars, pirater, medeltid, nutid, framtid, realism, ultrarealism blabla... har testat en hel del och fastnat för forgotten hope till BF1942, men gotland till BFvietnam skall jag testa när det släpps 😉
Känns som om jag har missat en hel del sedan jag slutade spela spel.
1 Guest(s)