December 4, 2001
Är på en ny bana nu...heter typ The Valley. Man ska in i en borg utan att bli upptäckt. har lyckats skjuta ner gubbarna i början utan problem men så är det en jävel uppe i ett torn som sitter med sniper gevär som skjuter ner mig så fort man syns i hans vision. Problemet är nu att jag inte har varken sniper geväret eller armborsten.... måste man ha nån av dessa för att klara gubben/banan?
January 11, 2002
jag sköt inte nån gubbe i nåt torn... 😉 bara smyg till första huset som har en lastbil bredvid sig, där finns lite vapen tror jag, sen smyger du till ett litet hus som är ganska nära det första stoora huset.. (hmm kommer inte riktigt ihåg hur det ser ut), sen kan du gå under mark hela banan typ, den e skettuff banan, mörkt o trevligt är det där nere 😀
July 17, 2002
Kid Rock wrote: Mmm... den banan har jag redan klarat. Jag menar den som kommer efter den. Alltså fortsättningen på den banan som du förklarade just.
Minns du den? 🙁
Det går typ inte smyga på den.
Jag hade dock armborstet. Zoomade så långt jag kunde och sköt alla snipers i tornen i huvudet.
Iofs så gjorde jag så med varenda människa på hela banan...
June 30, 2001
[PITA wrote: Neo]aha nu hänger jag med... men skjut nån av vakterna som patrullerar runt där i början, åsså tar du deras kläder+vapen, åsså GÅR du till slottet... då tror jag itne snipers skjuter mot dig...
Jo, de började skuta som fan på mig. Gör så att du pepprar på alla som du ser. Visst, du får "massmördare" som kommentar, men man kommer iaf vidare.
December 4, 2001
det går inte smyga sig fram utan att inte bli sedd. Har provat nu en stund utan att lyckas. det går heller inte skjuta ner gubbarna i tornen med SMG eller 9m.m.. det är för långt avstånd typ.
Det innebär att man måste ha armborst eller sniper geväret för att klara banan. Fan... nu måste jag ju spela om några banor för att kunna få tag i sniper geväret eller armborsten.
Har testat det där med att ta deras kläder och förklä sig men gubbarna man skjutit ner har dem kläderna man redan har på sig så det går inte att byta.
Suck... blir till att spela om då.
Jobbigt... tycker det kunde ligga ett sniper gevär på den banan... eftersom det behövs.
🙁
December 4, 2001
det går inte smyga sig fram till nåt av tornen utan att bli sedd. och det går säkert klara banan utan sniper gevär/armborst men det försvårar ju det hela att inte ha dem. därför måste jag hämta dem och spela om några banor för jag vill komma vidare snabbt.
och mathias... du är inne på helt fel bana. jag är på banan efter eller kanske två banor efter den du pratar om. den jag är på finns vare sig lastbilar eller tunnlar.
hmmm
June 30, 2001
Kid Rock wrote: det går inte smyga sig fram till nåt av tornen utan att bli sedd. och det går säkert klara banan utan sniper gevär/armborst men det försvårar ju det hela att inte ha dem. därför måste jag hämta dem och spela om några banor för jag vill komma vidare snabbt.
och mathias... du är inne på helt fel bana. jag är på banan efter eller kanske två banor efter den du pratar om. den jag är på finns vare sig lastbilar eller tunnlar.
hmmm
Oj, jag läste fel. Den har jag nog inte kommit till. Datorn kraschade och jag orkar inte spela om skiten.
2 Guest(s)