January 6, 2003
x-per wrote: Äntligen ett spel som har med hela Nordsleife (stava)(förutom GPL)
Hört talas om GTR 2002/ETCC/DTM ? Dvs. Mods till F1C
Absolut bästa bilspelet som finns, nej, fresten det är inget bilspel. Det är en racing-simulator!
Snart kommer den nya GTR som Henrik Roos har varit med och utvecklat!
March 20, 2003
NH|Falcon wrote: Funderar på att beställa Prologen när den kommer 26:e Maj. http://www.webhallen.com/prod......p?id=28572
Blåser folk på pengar gör dem, men jag kan nog fan inte vänta ändå, vill testa nu!
WTF? 350:- för en demo? Snacka om att mjölka ut pengar....att man ens får göra så...
March 4, 2003
Pim_ wrote: [quote=NH|Falcon]Funderar på att beställa Prologen när den kommer 26:e Maj. http://www.webhallen.com/prod.php?id=28572
Blåser folk på pengar gör dem, men jag kan nog fan inte vänta ändå, vill testa nu!
WTF? 350:- för en demo? Snacka om att mjölka ut pengar....att man ens får göra så...
Du väljer väl själv om du vill köpa spelet eller inte.
March 20, 2003
Pingen wrote: [quote=Pim_][quote=NH|Falcon]Funderar på att beställa Prologen när den kommer 26:e Maj. http://www.webhallen.com/prod.php?id=28572
Du väljer väl själv om du vill köpa spelet eller inte.
Nej, det finns en person som hotar mig till livet om jag inte spelar alla spel som kommer ut....
May 19, 2003
Jiggly wrote: [quote=Spindel]PS2 suger...
Bra inlägg! Man förstår precis varför du tycker så.. 🙄
Allvarligt, om du har något bra att komma med, skriv det. Annars ge FAN i att skriva något överhuvudtaget. Är så less på såna här hjärndöda inlägg som inte tillför någonting till tråden.
Ja, är irreterande när någon skriver tex "Det suger" eller likn. men utan att motivera varför... -suck-
April 22, 2003
Pingen wrote: Nop. Spelet utvecklas av Sony-ägda Polyphony Digital.
Lagom tills spelet är ute lär PS2an vara nere i runt tusingen, prioritera bort en HDD av modellen större och du kan sitta och trimma skiten ur gamla jänkisar istället 🙂
Edit: En liten bild i halvkass kvalité som visar att de jobbat med bakgrunderna:
[Image Can Not Be Found]
Är det ett datorspel?! 🙂
October 11, 2002
Mac wrote: [quote=Pingen]Nop. Spelet utvecklas av Sony-ägda Polyphony Digital.
Lagom tills spelet är ute lär PS2an vara nere i runt tusingen, prioritera bort en HDD av modellen större och du kan sitta och trimma skiten ur gamla jänkisar istället 🙂
Edit: En liten bild i halvkass kvalité som visar att de jobbat med bakgrunderna:
[Image Can Not Be Found]
Är det ett datorspel?! 🙂
Nej, ett konsolspel... 🙄
September 17, 2001
richardb wrote: jag tycker det är för svårt att styra i GT .. om man kommer i en skarp kruva så brukar det sluta med att man dunsar in i väggen eller rakt ut i sanden. mycket frustrerande spel.
lol. bilarna reagerar verklighetstroget :). Kommer du i 200 km/h å tror att du kan ta en kurva genom att dra i handbromsen som på alla andra bilspel (med arkadstyrning) så misstar du dig. Detta är en simulator :]
March 4, 2003
richardb wrote: jag tycker det är för svårt att styra i GT .. om man kommer i en skarp kruva så brukar det sluta med att man dunsar in i väggen eller rakt ut i sanden. mycket frustrerande spel.
Det stavas realism 😛
Riktigt snyggt, men grafik är inte allt! Dock så har GT-serien varit helskön så jag tror detta spel inte kommer göra fansen besvikna. Synd att man inte har ett PS2
Precis. GT hade sparkat rumpa även om grafiken varit medelmåttig. Se bara på GTR.
4 Guest(s)