October 24, 2002
Inte det största fan'et av datorspel, men GTA3, vice city och Mafia gilla jag verkligen. Den typen av spel, där man kan springa runt i en realistisk värld och sådär. Inte vara bunden till att man måste göra något.
Gta
Gta 2
Gta 3
Gta Vice city
Mafia
Finns det fler? (Spel där man ser det i första eller tredje person)
March 4, 2003
Vad jag vet så utspelas de flesta uppdrag i fordonsmiljö, läs biljakter. Men att möjligheten att kliva ur fordonen finns och ta andra bilar finns. Dock så finns det kontrollproblem utanför dessa fordon som av vad jag hört av andra är lite värre än de i GTA.
Annars finns ju Ps2-spelet som utspelas i London. Kommer fan inte ihåg vad det heter bara.
May 7, 2004
Pingen wrote: Vad jag vet så utspelas de flesta uppdrag i fordonsmiljö, läs biljakter. Men att möjligheten att kliva ur fordonen finns och ta andra bilar finns. Dock så finns det kontrollproblem utanför dessa fordon som av vad jag hört av andra är lite värre än de i GTA.
Annars finns ju Ps2-spelet som utspelas i London. Kommer fan inte ihåg vad det heter bara.
Spelet du tänker på heter Getaway. Finns någon uppföljare som heter Getaway: Black Monday eller liknande.
October 24, 2002
Xenomorphed wrote: [quote=Deuterium][quote=Pingen]Driver 2 och 3 även om de är lite mer begränsade.
Kan du utveckla lite, när du säger mer begränsat?
man kan inte blåsa skallen av folk. Man kan inte heller köra på dom
Pingen wrote: Vad jag vet så utspelas de flesta uppdrag i fordonsmiljö, läs biljakter. Men att möjligheten att kliva ur fordonen finns och ta andra bilar finns. Dock så finns det kontrollproblem utanför dessa fordon som av vad jag hört av andra är lite värre än de i GTA.
Tack, men var inte riktigt vad jag sökte då.
July 14, 2004
Bull wrote: Postal 2
Postal 2 = Sätt katter på hagelbraket o spräng dom åt helvete, pissa på folk, tänd eld på folk, våldta dom, kasta saxar i ögonen på dom...helt sjukt fritt spel 😛 men dock är det en storyline i det också 😀 Men den äger sönder...så det borde du testa
1 Guest(s)