February 12, 2003
Prova att stänga av antivirusprogram osv. Nåt bättre har jag inte att rekommendera just nu.
Eller jo, förresten. GTA: SA vill inte gå igång utan drivrutiner för ljudkort, eller med "virtuella enheter", dvs att om du har Alcohol/Daemon igång så funkar det inte att spela.
March 2, 2005
allt jag vet är att Rockstar har gjort spelet ostabilt som fan.. hos mig krashade spelet ut till skrivbordet, ljudet försvann och sånt tills jag skaffade rätt drivrutiner till ljudkortet, då fixades allt.. polarens dator startade om första gången han startade det. han gjorde samma sak som jag och nu går det.. så fixa rätt drivrutiner till allt.. gpu, ljudkort osv
May 1, 2005
Mean Machine wrote: Prova att stänga av antivirusprogram osv. Nåt bättre har jag inte att rekommendera just nu.
Eller jo, förresten. GTA: SA vill inte gå igång utan drivrutiner för ljudkort, eller med "virtuella enheter", dvs att om du har Alcohol/Daemon igång så funkar det inte att spela.
Joho då, min image av spelet funkar utmärkt. Skitglad att jag gjorde en image av min skiva faktiskt, för nu kan jag inte hitta den :p
2 Guest(s)