April 27, 2004
CasO wrote: inte riktigt, speciellt med tanken på att jag spelar HL2 med bättre grafik och inställningar utan några som helst problem...
amd 2600+
1 gig ram
9500 pro
Med de symptom du anger tror jag att det är ditt grafikkort som inte klarar av att rita up världen snabbt nog så det inte hackar. Har du testat olika draw distances?
October 22, 2002
tänkte prova vidare nu.... men nu har man stött på ett annat problem..
provade spelet på min andra dator, nästan samma specc som ovan förutom att grafikkortet är ti4200, spelet gick som smör, men felet som uppstår att spelet totalt fastnar efter lite tid, och då kan man inte göra annat än att starta om datorn manuellt....
gick tillbaks till min första dator och körde nyaste drivers från ati, och vipps har jag samma problem som den andra datorn 🙁 tråkigt (fast lagget är borta nu iaf)....
October 28, 2004
wojt wrote: Men vafan man hör bara massa reklam ju på "usertrackplayer" :/. Trots att jag lagt in låtar där. Varför?
EDIT: Jag hittade det. Det är i My Documents man skall titta.
Vilken folder lägger man in låtarna i? Måste de vara i ngt. speciellt format eller går det bra med MP3?
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
1 Guest(s)