March 4, 2003
Var lite kritisk till spelet frÄn början, men det lÄter onekligen grymt bra:
Man kan simma
Ragdoll-fysik
Cykla đ
March 8, 2004
VArför e dett ingen som kan slopa alla konsoler sÄ vi som lirar bara/mest PC kan fÄ ut det vi förvÀntar oss av spelen, men nÀ vi fÄr en halvtaskig konvertering med pixal stora som luftballonger(smÀrre överdrift men ÀndÄ).
Men grafiken har jag slutat bry mig om sÄ mkt för att jag tar hÀllre ett spel som flyter jÀvligtb ra men lite sÀmre grafik och en riktigt fet story för dÄ glömmer man banne mig hur det ser ut. För det Àr insidan som rÀknas.
September 17, 2001
Hell yeah! Faen vad underbart. MÄste röra pÄ sig och trÀna pÄ gym för att inte bli fet Ä förlora respekt.
Rag-doll-tekniken i GTA lÄter nÀstan för kaxigt :)... tÀnk er att med de "nya och förbÀttrade nÀrstridsrörselserna" sparka ner nÄgon frÄn en klippa eller ut framför ett tÄg/mÄl Ä se hur personen skadar sig/faller/flyger/mosas realistiskt :D. mohaha!
Rockstargames har dock sagt att spelet slÀpps exklusivt pÄ PS2, vilket betyder att vi utan PS2 inte kan lira det :(... vad tror ni, kommer GTA:SA komma till PC ocksÄ?
May 19, 2003
festisMER wrote: Men Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„!! Det Ă€r ju nĂ€stan 5 mĂ„nder kvar! Pallar man vĂ€nta đ
Hehe. HL2 "skulle" ju slÀppas 30:e September 2003 ;). Jag lever Àn, du fÄr helt enkelt glömma bort det, och sen nÀr det vÀl kommer sÄ blir du pÄmind om att för 5 mÄnader sedan sÄ ville du ha det och nu finns det!
2 Guest(s)