September 5, 2001
Köpte det idag! Helt klart ÖVER mina förväntningar. Det är sjukt roligt att köra bilarna, uppdragen är än så länge medel svåra. Poliserna är jue mycket bättre på att skjuta! Nä, det var sjukt roligt om inte det bästa spelet iår?
Återstår att se när NFSU2 kommer...
ps. grant turismo 4 b-spec hade nog varit vassare men men :/
May 17, 2002
AMD_RULEZ wrote: VILL HA! Iofs köpte jag Vice City så sent som igår, men det fick mig att vilja skaffa San Andreas ännu mer...:)
då har du lite att göra. Du får inte sluta spela fören du har 100%. Jag har spelat i det i cirka 25-30h (i princip alla uppdrag klara) och har forfarande bara cirka 70%.
May 17, 2002
Callister wrote: Vice City har man klarat ut 3 ggr men nu är det tråkigt. 🙂
Fan vad San Andreas är roligt, en polare köpte det igår.. Det är dock helt sjukt när man skjuter på konsol 😛 men men..
Har du fixat 100% 3 gånger!?!?!?!!? Eller menar du att du har fått se eftertexten tre gånger?
July 27, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Callister]Vice City har man klarat ut 3 ggr men nu är det tråkigt. 🙂
Fan vad San Andreas är roligt, en polare köpte det igår.. Det är dock helt sjukt när man skjuter på konsol 😛 men men..
Har du fixat 100% 3 gånger!?!?!?!!? Eller menar du att du har fått se eftertexten tre gånger?
Jag har installerat och avinstallerat spelet 3 ggr och varje gång har jag spelat till 100%.. 🙂
September 5, 2001
Hittade "NSX" igår...den heter dock Infernus men snabb var den.
Öhm, jo det är lite jobbigt att sikta manuellt men det löser ju sig...
Nu har jag även pumpat på gymmet till MAX(lärt mig hur man slåss med), och har gangster nivå på att sikta med pistol och uzi. Har även såpass mkt respekt att jag har rätt till att ha gäng med 3 snubbar.
Man kan också göra inbrott på natten i olika hus, man måste smyga i huset så finns det en "smyg-o-meter" typ...
Kommer sitta ett BRA tag framför TV:n känns det som..
April 13, 2004
hawkie wrote: Hittade "NSX" igår...den heter dock Infernus men snabb var den.
Öhm, jo det är lite jobbigt att sikta manuellt men det löser ju sig...Nu har jag även pumpat på gymmet till MAX(lärt mig hur man slåss med), och har gangster nivå på att sikta med pistol och uzi. Har även såpass mkt respekt att jag har rätt till att ha gäng med 3 snubbar.
Man kan också göra inbrott på natten i olika hus, man måste smyga i huset så finns det en "smyg-o-meter" typ...
Kommer sitta ett BRA tag framför TV:n känns det som..
Najs! Verkar som ett rätt avancerat GTA denna gång.
1 Guest(s)