July 4, 2003
hawkie wrote: Hittade "NSX" igår...den heter dock Infernus men snabb var den.
Öhm, jo det är lite jobbigt att sikta manuellt men det löser ju sig...Nu har jag även pumpat på gymmet till MAX(lärt mig hur man slåss med), och har gangster nivå på att sikta med pistol och uzi. Har även såpass mkt respekt att jag har rätt till att ha gäng med 3 snubbar.
Man kan också göra inbrott på natten i olika hus, man måste smyga i huset så finns det en "smyg-o-meter" typ...
Kommer sitta ett BRA tag framför TV:n känns det som..
har kommit lika långt, vet du hur man rekryterar snubbar till sitt gäng?
September 5, 2001
GatriC wrote: [quote=hawkie]Hittade "NSX" igår...den heter dock Infernus men snabb var den.
Öhm, jo det är lite jobbigt att sikta manuellt men det löser ju sig...Nu har jag även pumpat på gymmet till MAX(lärt mig hur man slåss med), och har gangster nivå på att sikta med pistol och uzi. Har även såpass mkt respekt att jag har rätt till att ha gäng med 3 snubbar.
Man kan också göra inbrott på natten i olika hus, man måste smyga i huset så finns det en "smyg-o-meter" typ...
Kommer sitta ett BRA tag framför TV:n känns det som..
har kommit lika långt, vet du hur man rekryterar snubbar till sitt gäng?
nope, känns inte som att man ska kunna det ÄN.
EDIT: richardb Ja. Håller med dig, verkar vettigare att de gör precis som med Vice City. Dock tror jag att PS2 ägare kommer suga på karamellen lite längre denna gång...
December 10, 2002
Jag hörde någonstans att det inte kommer till PC förrän i Maj 2005 ... någon som vet bekräftat när det kommer ??
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
July 16, 2004
hahaha åker nu en feting lastbil som heter Roadtrain,
Har typ 20 m långt släp efter med en bil på. Åker ute på landet och lyssnar på country radio kanalen... Man kommer upp i en jävla fart när det åker neråt 😀
Bästa fartkänlsan ja vet är fan på deta spel. Iaf med motorcykel
December 10, 2002
Men alltså är det någon som vet när det kommer till PC ?? Riktigt jävla sugigt att det kommer till den absolut sämsta konsolen först av alla.. antingen PC eller Xbox först tycker jag...
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
July 4, 2003
dest wrote: Men alltså är det någon som vet när det kommer till PC ?? Riktigt j**la sugigt att det kommer till den absolut sämsta konsolen först av alla.. antingen PC eller Xbox först tycker jag...
Typ så att ps2 är den BÄSTA konsolen och Xbox är den SÄMSTA!(OBS! smaksak)
May 17, 2002
dest wrote: Men alltså är det någon som vet när det kommer till PC ?? Riktigt j**la sugigt att det kommer till den absolut sämsta konsolen först av alla.. antingen PC eller Xbox först tycker jag...
tror Rockstar har pratat om att släppa det till PC runt maj-juni 2005.
May 17, 2002
Ett tips till alla som har frågor och problem med GTA.
Gå till http://www.gtasajten.com och kolla där (forum etc), där finns det folk som kan det mesta.
4 Guest(s)