May 10, 2005
Orkar knappt vänta tills imorgon. Ska släpa med farsan till stan (orkar inte vänta fyra år till ;)) också ska jag byta in mitt gamla SNES som jag inte använt på länge. 😀
Fan vilken tur att jag hade skolavslutning idag så att jag inte behöver vänta hela morgondagen på att köpa det. 😛
April 30, 2005
abishai wrote: [quote=skiroy][quote=abishai]jag håller på att "köpa" det just nu 😉 fan vad jag längtar.
Vadå köpa ?
Ska vi skicka APB på dig. 😉
Nej jag lånar det av en kompis. Det enda jag behöver göra är att låna ut det till andra kompisar. Vi kallar oss för vän-delare.
Är du oxå en vän-delare? Fan då kanske jag är kompis med dej 😀
Har så många vänner som jag lånar ut saker till att jag inte kan hålla reda på dom 😎
April 30, 2005
May 10, 2002
Mean Machine wrote: [quote=abishai]awright, jag köpte spelet. Ville bara låta cool eftersom alla balla killarna håller på med sånt
Fick du med den inbundna boken på 80 sidor? 😛
Jag vet inte, min mamma lägger bort lådan så jag inte har sönder den. Jag måste fråga henne efter spelet varje gång jag vill spela det och då får jag bara själva skivan.
Men fan vad skoj det är, dock har jag lite problem med låg FPS. Än med lägsta inställningar på spelet och i drivrutinerna så går det ändå laggigt som tusan när det händer mycket och när det regnar är det grymt jobbigt. Drivrutiner har uppdaterats men utan resultat. Någon som vågar gissa sig på vad det kan vara? Datorn i sign.
February 12, 2003
abishai wrote: [quote=Mean Machine][quote=abishai]awright, jag köpte spelet. Ville bara låta cool eftersom alla balla killarna håller på med sånt
Jag vet inte, min mamma lägger bort lådan så jag inte har sönder den. Jag måste fråga henne efter spelet varje gång jag vill spela det och då får jag bara själva skivan.
Men fan vad skoj det är, dock har jag lite problem med låg FPS. Än med lägsta inställningar på spelet och i drivrutinerna så går det ändå laggigt som tusan när det händer mycket och när det regnar är det grymt jobbigt. Drivrutiner har uppdaterats men utan resultat. Någon som vågar gissa sig på vad det kan vara? Datorn i sign.
Skulle tippa på din processor.
Såg förresten inte hur mycket ram du hade, är det 512 spelar det också in, kan jag lova.
Själv kan jag knappt lira Boiling Point (iofs är det lite tyngre för minnet, men likheterna finns...;)).
March 2, 2005
Pingen wrote: Så osmidigt att köra bil i GTA på PC. Nej, GTA skall vara på konsol.
HAHA shit ja kan inte fatta att du tycker det... fusket perfect handling gör ju att man styr som på pc!!! alltså är det "perfect" har själv san andreas både på ps2 och på pc och ja kan ju säg att ja är 1000000000 ggr nöjdare me pc-versionen än med ps2.. ps2 laggar bara som en dålig skoldator 🙁
July 14, 2004
abishai wrote: [quote=Mean Machine][quote=abishai]awright, jag köpte spelet. Ville bara låta cool eftersom alla balla killarna håller på med sånt
wtF? lagg med det där? o_O, jag har sämre ram än dig, och ett geforce 3 o_O... och jag laggar inget =/, enda felet är att ljudet försvinner =), men det beror ju inte på grafikkortet utan på en fet felprogrammering av nåt slag kanske? o_O
edit : det var väldigt grötigt skrivet... srry, hoppas ni fattar ändå 😛
May 10, 2002
Nomic wrote: [quote=abishai][quote=Mean Machine][quote=abishai]awright, jag köpte spelet. Ville bara låta cool eftersom alla balla killarna håller på med sånt
wtF? lagg med det där? o_O, jag har sämre ram än dig, och ett geforce 3 o_O... och jag laggar inget =/, enda felet är att ljudet försvinner =), men det beror ju inte på grafikkortet utan på en fet felprogrammering av nåt slag kanske? o_O
edit : det var väldigt grötigt skrivet... srry, hoppas ni fattar ändå 😛
Det funkade inte med att installera ett annat OS heller. Det är något fel i hårdvaran, jag har en hårddisk i som jag bara inaktiverat och den har varit problem tidigare så det kan vara den.
1 Guest(s)