GTA San Andreas|Page 2|Spel & Gaming|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
GTA San Andreas
CurunirOfValinor
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 92
sp_UserOfflineSmall Offline
906156
June 9, 2005 - 7:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Orkar knappt vänta tills imorgon. Ska släpa med farsan till stan (orkar inte vänta fyra år till ;)) också ska jag byta in mitt gamla SNES som jag inte använt på länge. 😀

Fan vilken tur att jag hade skolavslutning idag så att jag inte behöver vänta hela morgondagen på att köpa det. 😛

whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
906290
June 10, 2005 - 8:37 am
sp_Permalink sp_Print

Har nyss lirat det.
Tycker styrningen av bilar/cyklar/mc whatever fick lite minus. Men "styrningen" av "gubben" var ju totalt värdelös.

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
906411
June 10, 2005 - 1:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Oh yeah...
Har bokat det, ligger på webhallen för avhämtning.
Självklart Limited Edition...;)

agge
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 141
906464
June 10, 2005 - 3:33 pm
sp_Permalink sp_Print

whak wrote: Har nyss lirat det.
Tycker styrningen av bilar/cyklar/mc whatever fick lite minus. Men "styrningen" av "gubben" var ju totalt värdelös.

Stäng av "inverted mouse" eller vad det nu kallades.

CurunirOfValinor
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 92
906507
June 10, 2005 - 5:57 pm
sp_Permalink sp_Print

Stängde just av det. Har spelat sen klockan 12.00 och har endast avbrutit för att äta. 😛

BuBB
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 130
906699
June 11, 2005 - 10:13 am
sp_Permalink sp_Print

Xenomorphed wrote: 06/06-05 enligt GamersHell

Då släpptes det i USA.

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
906920
June 11, 2005 - 8:47 pm
sp_Permalink sp_Print

jag håller på att "köpa" det just nu 😉 fan vad jag längtar.

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
906923
June 11, 2005 - 8:50 pm
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: jag håller på att "köpa" det just nu 😉 fan vad jag längtar.

Vadå köpa ?
Ska vi skicka APB på dig. 😉

abishai
Member
Medlem
906933
June 11, 2005 - 9:20 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=abishai]jag håller på att "köpa" det just nu 😉 fan vad jag längtar.

Vadå köpa ?

Nej jag lånar det av en kompis. Det enda jag behöver göra är att låna ut det till andra kompisar. Vi kallar oss för vän-delare.

DasDjungelmeister
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 227
906937
June 11, 2005 - 9:45 pm
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: [quote=skiroy][quote=abishai]jag håller på att "köpa" det just nu 😉 fan vad jag längtar.

Vadå köpa ?

Nej jag lånar det av en kompis. Det enda jag behöver göra är att låna ut det till andra kompisar. Vi kallar oss för vän-delare.

Är du oxå en vän-delare? Fan då kanske jag är kompis med dej 😀
Har så många vänner som jag lånar ut saker till att jag inte kan hålla reda på dom 😎

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
906943
June 11, 2005 - 9:53 pm
sp_Permalink sp_Print

Och min banknapp känns lite rostig.
Kanske dags att använda den nu...vad tycker ni ?

DasDjungelmeister
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 227
906950
June 11, 2005 - 10:08 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: Och min banknapp känns lite rostig.
Kanske dags att använda den nu...vad tycker ni ?

Okej. Förlåt. Gick för långt där... Blir lätt så när man slösurfar o dricker cider. 😀

abishai
Member
Medlem
906958
June 11, 2005 - 10:35 pm
sp_Permalink sp_Print

awright, jag köpte spelet. Ville bara låta cool eftersom alla balla killarna håller på med sånt cry

Jonas Klar
Member
Medlem
907090
June 12, 2005 - 12:53 pm
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: awright, jag köpte spelet. Ville bara låta cool eftersom alla balla killarna håller på med sånt cry

Fick du med den inbundna boken på 80 sidor? 😛

abishai
Member
Medlem
907254
June 12, 2005 - 8:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: [quote=abishai]awright, jag köpte spelet. Ville bara låta cool eftersom alla balla killarna håller på med sånt cry

Jag vet inte, min mamma lägger bort lådan så jag inte har sönder den. Jag måste fråga henne efter spelet varje gång jag vill spela det och då får jag bara själva skivan.

Men fan vad skoj det är, dock har jag lite problem med låg FPS. Än med lägsta inställningar på spelet och i drivrutinerna så går det ändå laggigt som tusan när det händer mycket och när det regnar är det grymt jobbigt. Drivrutiner har uppdaterats men utan resultat. Någon som vågar gissa sig på vad det kan vara? Datorn i sign.

Jonas Klar
Member
Medlem
907585
June 13, 2005 - 5:55 pm
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: [quote=Mean Machine][quote=abishai]awright, jag köpte spelet. Ville bara låta cool eftersom alla balla killarna håller på med sånt cry

Jag vet inte, min mamma lägger bort lådan så jag inte har sönder den. Jag måste fråga henne efter spelet varje gång jag vill spela det och då får jag bara själva skivan.

Men fan vad skoj det är, dock har jag lite problem med låg FPS. Än med lägsta inställningar på spelet och i drivrutinerna så går det ändå laggigt som tusan när det händer mycket och när det regnar är det grymt jobbigt. Drivrutiner har uppdaterats men utan resultat. Någon som vågar gissa sig på vad det kan vara? Datorn i sign.

Skulle tippa på din processor.
Såg förresten inte hur mycket ram du hade, är det 512 spelar det också in, kan jag lova.
Själv kan jag knappt lira Boiling Point (iofs är det lite tyngre för minnet, men likheterna finns...;)).

polki84
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 347
908043
June 14, 2005 - 9:53 pm
sp_Permalink sp_Print

fy fan va jag bli förbannad med ett uppdrag... man ska flyga med en mini flygplan och döda några.... FY FAN va dåligt det är gjort... ingen känsla i styrning etc... finns ngn jävla cheat om man ska kunna skippa den jävla uppdrag?

N1ko
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 910
908080
June 14, 2005 - 11:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Pingen wrote: Så osmidigt att köra bil i GTA på PC. Nej, GTA skall vara på konsol.

HAHA shit ja kan inte fatta att du tycker det... fusket perfect handling gör ju att man styr som på pc!!! alltså är det "perfect" wink har själv san andreas både på ps2 och på pc och ja kan ju säg att ja är 1000000000 ggr nöjdare me pc-versionen än med ps2.. ps2 laggar bara som en dålig skoldator 🙁

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
908583
June 16, 2005 - 7:43 pm
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: [quote=Mean Machine][quote=abishai]awright, jag köpte spelet. Ville bara låta cool eftersom alla balla killarna håller på med sånt cry

wtF? lagg med det där? o_O, jag har sämre ram än dig, och ett geforce 3 o_O... och jag laggar inget =/, enda felet är att ljudet försvinner =), men det beror ju inte på grafikkortet utan på en fet felprogrammering av nåt slag kanske? o_O

edit : det var väldigt grötigt skrivet... srry, hoppas ni fattar ändå 😛

abishai
Member
Medlem
908666
June 16, 2005 - 11:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Nomic wrote: [quote=abishai][quote=Mean Machine][quote=abishai]awright, jag köpte spelet. Ville bara låta cool eftersom alla balla killarna håller på med sånt cry

wtF? lagg med det där? o_O, jag har sämre ram än dig, och ett geforce 3 o_O... och jag laggar inget =/, enda felet är att ljudet försvinner =), men det beror ju inte på grafikkortet utan på en fet felprogrammering av nåt slag kanske? o_O

edit : det var väldigt grötigt skrivet... srry, hoppas ni fattar ändå 😛

Det funkade inte med att installera ett annat OS heller. Det är något fel i hårdvaran, jag har en hårddisk i som jag bara inaktiverat och den har varit problem tidigare så det kan vara den.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 259
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL