May 19, 2003
Vad ska man säga? Kollade lite på bilder från GTA: San Andreas som ni kan hitta här: http://www.gamereactor.se/nyhe.....073f5d10c4
När jag hade kollat klart fick jag genast gå tillbaka till en speciell bild, denna:
[Image Can Not Be Found]
Hoppas verkligen inte att det blir något sådant. Kolla på han! Hans ben är 30cm långa. Han ser ut som en apa
Men det är väl bara konstig vinkel eller nåt... hoppas jag =)
March 10, 2004
Tindy wrote: Meeeen!!!!
När kommer det till XBox/PC då?
Orka spela det på ett hackigt PS2 då.
Vice hackade ju så fort man åkte bil, tänk hur det här kommer att bli.
Usha, nej jag ska ha det till PC.
Emulerat till en början kanske
[Core 2 Duo 6600] [Asus P5B D] [Corsair 6400 2* 1024] [PowerColor x1900xt] [Seagate 160Gb, 300Gb, 320Gb] [Playstation Portable]
May 17, 2002
Pingen wrote: Benen är normala, det är bara vinkeln som gör att det ser konstigt ut.
säger du det 😮 . Jag som trodde de hade gjort ett helt spel med männsikor med 2dm långa ben. Då är alltså alla mina mail till Rockstar om att de måste göra om hela designen helt i onödan! Vad trött jag blir, 5h helt åt skogen :banghead: . Jaja, man skall inte gråta över spilld mjölk.
May 19, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Pingen]Benen är normala, det är bara vinkeln som gör att det ser konstigt ut.
säger du det 😮 . Jag som trodde de hade gjort ett helt spel med männsikor med 2dm långa ben. Då är alltså alla mina mail till Rockstar om att de måste göra om hela designen helt i onödan! Vad trött jag blir, 5h helt åt skogen :banghead: . Jaja, man skall inte gråta över spilld mjölk.
:)R
May 17, 2004
Vamp wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Pingen]Benen är normala, det är bara vinkeln som gör att det ser konstigt ut.
:)R
mina spindelsinnen upptäcker en viss form av sarkasm, men seriöst grabbar, han vilel ju bara hjälpa
March 4, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Pingen]Benen är normala, det är bara vinkeln som gör att det ser konstigt ut.
Ok, du fattade förmodligen från början hur det stod till, men många andra gjorde det inte.
1 Guest(s)