July 27, 2002
Finns o ladda hem hÀr: http://martin.egy.nu/san_andre.....august.wmv
För övrigt fĂ„r jag ingen "Ă hh vill spela!" kĂ€nsla av trailern, men Ă€r rĂ€tt sĂ€ker pĂ„ att det blir skit bra iaf! Det Ă€r mycket nya saker för er som inte Ă€r uppdaterade. đ
LÀs hÀr lite hÀr t.ex. http://www.gtasajten.com/gtasa/index.php
July 27, 2002
ELIS wrote: Ăr det samma gafikmotor som i de tidugare spelen, den ser ganska Ă„lderdomlig ut :S
De screenshot jag sett ser snyggare ut Àn sÄdÀr, sen har ju PS2 inte den bÀsta grafiken heller.
- SA anvÀnder en förbÀttrad version av VC-motorn. Renderware anvÀnds fortfarande, men endast för "the lowest level stuff".
- BÀttre 3D-motor gör att antalet bilar och fotgÀngare pÄ skÀrmen kommer att öka.
- SA har ragdoll-fysik, vilket Rockstar North kallar "impact animations".
- "Draw Distance" har fördubblats i stÀderna, och fyrfördubblats i öppna landskap.
- VÄgorna storlek och intervall beror pÄ vÀdret.
- Modellerna Àr mer "dynamiska". Skuggor och ljus kommer att förÀndras beroende pÄ om det Àr dag eller natt.
- NÄgra nya grafikförbÀttringar: Dimma, realtime-reflektioner pÄ bilar, speglar, radiellt ljus (för realistiska skuggor), mjuka skuggor för inomhusinredning.
- Modellerna i SA har 35-50% mer polygoner jÀmfört med VC.
- TrÀden Àr mycket bÀttre detaljerade.
- Varje stad har en egen naturlig ljussÀttning.
- Det stora berget Chiliad kastar en stor skugga över San Andreas tack vare radiellt ljus.
- Tittar man rakt in i polishelikopterns strÄlkastare sÄ fÄr man skylla sig sjÀlv, man lÀr nÀmligen fÄ lite svÄrt att se klart efter det.
May 17, 2002
Gamblor wrote: Om musiken, radiosnacket, uppdragen, storyn och miljöerna blir lika bra som i VC sĂ„ ser jag ingen anledning att dissa detta spel. Ăven om grafiken pĂ„ PS2:an inte riktigt hĂ€nger med PC-utvecklingen.
sant, jag lÀngtar redan ordentligt efter att glida omkring pÄ en scooter och kötta folk med min golfklubba.
July 27, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Gamblor]Om musiken, radiosnacket, uppdragen, storyn och miljöerna blir lika bra som i VC sĂ„ ser jag ingen anledning att dissa detta spel. Ăven om grafiken pĂ„ PS2:an inte riktigt hĂ€nger med PC-utvecklingen.
sant, jag lÀngtar redan ordentligt efter att glida omkring pÄ en scooter och kötta folk med min golfklubba.
Hehe ska bli soft som fan att köra fyrhjuling iaf. đ đ
July 27, 2002
Grayfox wrote: Undra om den dumma grejen kommer o hĂ€nga med i splet, dĂ„ det kommer en bil o man tittar ivĂ€g sen tillbax sĂ„ försvinner bilen đ
Vet vad du menar, det Àr jÀvligt trist.
Det ska vara mer att bilarna stannar kvar helt och hÄllet egentligen, iaf ett bra tag framöver, det dÀr med att bilarna försvinner direkt pÄ Vice City Àr skittrist!
2 Guest(s)