July 27, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Gfx? Är det grafikkort nu för tiden? Tog de för nått annat.. 😛
Å ja jag har nyaste drivisarna å jag har nyformaterat för min dvdbrännare orsakade en otrevlig sak i min dator.. ( )
Jo jag menar grafikkort, men det är jobbigt o skriva det, tar lång tid för mig, vet inte varför. 😛
Det kan ju vara för att du har formaterat som det inte funkar, du kanske hade någon drivrutin eller liknande installerat tidigare?
September 7, 2004
Tjenare, jag har ett ATi Radeon X800 XT och har det problemet. Jag har formaterat om 2 ggr sen jag fick det. Kört med Windows 2000 och Windows XP. Testat med att patcha spelet och allt. Ingenting fungerar. Extremt drygt med tanke på att jag och en kompis håller på att göra en stuntfilm, och nu kan jag ju inte göra nånting, ingen som vet vad felet är? Snälla hör av er.
Grabben kör det med kanonflyt på sin celeron 2,4 och sapphire 9600XT
SP1
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NÃ¥gra TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)