November 17, 2002
Jag kör win XP på min dator och har lagt in vice city. Men jag har ett problem. När jag klickar på start game börjar filmen visas och trycker jag då enter för att börja spela så hänger sig datorn! varför händer detta?
Någon som känner till detta problemet! Är väldigt tacksam om jag kunde få hjälp att få igång det/
MVH Niclas
March 10, 2003
Saken är den att spelen sällan släpps samtidigt i hela världen.
Vice City skall redan ligga på hyllorna i usa medans vi
europeer får vänta som vanligt.. *mutter, mutter*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
May 21, 2002
stormaz wrote: [quote=bloodman]det är släppt i usa och i finland har jag läst, men andra ställen i europa får vänta tills den 23:e så tvivlar att du köpt det på nåt av dem.
Och varför i hela "!#"¤#"#" släpps det i Finland för?
jag vet inte men jag läste bl a på gtasajten.com en som bor där och köpte i ett varuhus.
September 1, 2002
Vice City funkar utmärkt för mig, men det kan ju bero på att jag kör spelet på Playstation 2... Spelet är absolut en av anledningarna till varför man skall ha en PS2:a förresten...=D
Å andra sidan ser PC-versionen otroligt skarp ut, som vanligt. Screenshotsen talar sitt tydliga språk, och enligt en preview jag läst är mycket längre draw-distanse och ingen motion-blur i spelet heller, och det bådar ju gott.... Spelinnehållet är ju dock detsamma så frågar är ju om det är värt att köpa spelet 2 ggr...
Tänk, å tänk om det funnits multiplayer i PC-versionen, då hade jag lätt köpt det igen.
October 4, 2002
Gamblor wrote: Tänk, å tänk om det funnits multiplayer i PC-versionen, då hade jag lätt köpt det igen.
http://www.multitheftauto.com - där har du ditt multiplayer till GTA3 😀
September 1, 2002
Tobiazzz wrote: [quote=Gamblor]Tänk, å tänk om det funnits multiplayer i PC-versionen, då hade jag lätt köpt det igen.
http://www.multitheftauto.com - där har du ditt multiplayer till GTA3 😀
För att låta som Janet i serien Vänner.... OH MY GOD!!! =D
1 Guest(s)