January 10, 2002
October 8, 2001
Har också fått fram 3e ön men tänker köra klart fånr uppdragsgivarna på ö 2 innan jag far dit, har inte kommit några som ger uppdrag där ännu förutom en telefon som ringer.
sen far man några turer dit också från uppdragsgivarna i del 2.
coolt ställe dock 3e delen men svårt å hitta i början
January 10, 2002
On 2002-05-28 09:45, [Molotov] wrote:
Kontroll suger.Tangentbord9+mus är bäst.
Spelet krossar PS2 versionen.
Jag tycker inte om att köra bilspel (det är ju i och för sig inte Grand Prix Legends svårighetsgrad på körningen) med tangentbord.
Jag tycker det var mycket lättare och styra på PS2.
June 27, 2001
On 2002-05-28 10:37, [Molotov] wrote:
Har också fått fram 3e ön men tänker köra klart fånr uppdragsgivarna på ö 2 innan jag far dit, har inte kommit några som ger uppdrag där ännu förutom en telefon som ringer.sen far man några turer dit också från uppdragsgivarna i del 2.
coolt ställe dock 3e delen men svårt å hitta i början
hmm jag är 99 % säker på att du får uppdragen på Ö 2 men du skall till ö 3 och fixa dom
allså du får inga uppdrag på den tredje ön
[ Detta Inlägg ändrades av: tino den 2002-05-28 19:44 ]
January 8, 2002
GTA 3 är underbart inget snack om saken. Precis som GTA1.
Har samma problem, alltså gamepad problem. Använder en Thrustmaster wireless, jag vill köra ut i TV o spela, men styrningen är helt CP. Dom analoga styrspakarna är antingen FÖR känsliga eller helt slöa. Mycket irriternade.
February 10, 2002
On 2002-05-29 00:39, Roughack wrote:
nån som tar mitt rekord i att flyga med flygplanet?
var upp i luften i 20sec
obs UTAN fusk...
20 sek var la inte så länge, lyckades flyga från flygplatsen till hamnen på första ön, tog nog en minut har jag för mig.
Anledning: De vill ha den modellen i hamnen på deras lista i garaget, har dock en bil/? kvar som jag inte kan hitta. kommer dock inte på vad den heter nu. Skulle inte förvåna mig om det är typ en fbi bil eller liknande med tanke på att dom ville ha ett plan.
October 8, 2001
On 2002-05-29 01:38, Bluescreen wrote:
On 2002-05-29 00:39, Roughack wrote:
nån som tar mitt rekord i att flyga med flygplanet?
var upp i luften i 20sec
obs UTAN fusk...20 sek var la inte så länge, lyckades flyga från flygplatsen till hamnen på första ön, tog nog en minut har jag för mig.
Anledning: De vill ha den modellen i hamnen på deras lista i garaget, har dock en bil/? kvar som jag inte kan hitta. kommer dock inte på vad den heter nu. Skulle inte förvåna mig om det är typ en fbi bil eller liknande med tanke på att dom ville ha ett plan.
hittat alla bilar har bara mr whopee och dodo'n kvar, nån FBI bil är det itne.
August 9, 2001
October 8, 2001
On 2002-05-31 14:16, oxygenial wrote:
Så, nu har vi oss en FBI bil i garaget!
Jävligt jobbigt, men jag lyckades!!!Går som en skållad råtta, så länge man kör rakt fram!
Men har ingen stabilitet på vägen!!!
Nej det ser man intem innst när FBI bilarna kommer..
till 95% av fallen måste dom 4 grabbarna innuti krypa ur bilen 😀
1 Guest(s)