February 23, 2003
Varför går det segt när jag åker bil på GTAIII? Det liksom saktar ner, gör söligt, ingen bra kontroll över bilen, sen går det bra, sen segt, sen bra, sen segt osv var 5e sekund lr så. Hur fixar man det? e min graffa för slö lr? GF2 MX100/200@214/204. En kompis körde på intergrad 16mb grafik, hos honom gick det bra, o jag har de senaste drvrutinerna, WIN2K.
Sen en fråga om GTA3:MTA (multi theft auto), e det nån som kör det ens o vet hur det fungerar?
May 2, 2003
Ang. laddning: Jag vill minnas att jag råkade ut för något dylikt problem då jag ominstallerade GTA3 senast, då berodde det på att gta3.set-filen i sparkatalogen ogillades, men om du tar bort den och ställer in all grafik så kanske det fungerar. Just nu upplever jag ett liknande problem på en annan dator i huset, så kommer jag fram till något givande hör jag väl av mig igen.
Ang. MTA: Testade det idag, det är ingen höjdare än så länge, för mig gick den andra spelaren väldigt hackigt fram (i bil), och då vi krockade kraschade spelet. Jag tror att de bara ordnat bilsynkande än så länge, så jag tror inte att man kan gå och utföra kollektiva folkmord där än. Som sagt, ingen höjdarupplevelse än, men kom igen, det är version 0.2 utan något särskilt stöd...
February 23, 2003
Jag har tagit bort gta3.set filen, men det funkar inte, det kommmer fram en liten ruta där det står:
Unhandled exception: c0000005
At address: 005454d4
Då jag hade ME gick det o loada upp sparningarna, nu har jag WIN2K.
Kollade i readme filen, där stod det att anledningen till att det saktade ner var att hd var för slö, å min e nog det, tyo 5år gammal lr så, får en ny på måndag iaf.
March 14, 2002
tanka MTA för ett bra tag sen.. Va kul för stunden. Men eftersom det var alltför buggigt och man kunde inte se varandra, utan bara se bilarna röra sig.. Så tröttna man rätt fort. Jag väntar tills GTA 4 kommer istället, som förhoppningsviss har ett ordentligt Multiplayer från början..
2 Guest(s)