September 1, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=festisMER]De är i dessa tillfällen det lönar sig att ha ett PS2
Jovisst, men hur tacksamt är det att gå och skjuta folk utan mus och tangentbord? Njae, jag väntar.
Och med låg framerate och suddiga texturer och dålig motionblur skall tilläggas. Jag har haft GTA:VC på PC och PS2 och jag måste säga att spelupplevelsen var mycket starkare på PC.
November 22, 2001
Gamblor wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=festisMER]De är i dessa tillfällen det lönar sig att ha ett PS2
Jovisst, men hur tacksamt är det att gå och skjuta folk utan mus och tangentbord? Njae, jag väntar.
Och med låg framerate och suddiga texturer och dålig motionblur skall tilläggas. Jag har haft GTA:VC på PC och PS2 och jag måste säga att spelupplevelsen var mycket starkare på PC.
Jag har oxå spelat båda varianterna och jag säger tvärtom, spelet är roligare på konsoll.
Klart mycket bättre att spela på en stor tv med kontroll.
February 12, 2003
Gamblor wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=festisMER]De är i dessa tillfällen det lönar sig att ha ett PS2
Jag menar det...:)
May 17, 2002
Json_81 wrote: [quote=Gamblor][quote=AMD_RULEZ][quote=festisMER]De är i dessa tillfällen det lönar sig att ha ett PS2
Jag har oxå spelat båda varianterna och jag säger tvärtom, spelet är roligare på konsoll.
Klart mycket bättre att spela på en stor tv med kontroll.
man kan ju inte sikta normalt när man spelar det på PS2:an..
1 Guest(s)