December 11, 2002
November 12, 2002
jag läste lite på ett forum men allt verkade så himla svårt att fatta.
man kunde göra så mycket med olika gubbar
sen dök det upp en grej som heter PVE vad är det??
undrar finns det nån svensk forum om guild wars?
så man kan lära sig en del så man vet vad man ska gå inför.
eller om ni kan förklara våre det jätte bra.
November 27, 2003
Malkovic wrote: [quote=Delph1][quote=trunks]sen dök det upp en grej som heter PVE vad är det??
Brukar stå för Players vs Enemies.
//Andreas
Player versus envoirment(... stavning.. omgivning ska det va iaf)
Ja du har du rätt i 😉 , blir samma sak i slutändan dock.
(Environment)
//Andreas
August 8, 2003
trunks wrote: jag läste lite på ett forum men allt verkade så himla svårt att fatta.
man kunde göra så mycket med olika gubbar
sen dök det upp en grej som heter PVE vad är det??
undrar finns det nån svensk forum om guild wars?
så man kan lära sig en del så man vet vad man ska gå inför.eller om ni kan förklara våre det jätte bra.
Och jag ska också köpa detta spelet verkar fräckt:)
December 31, 2001
Vamp wrote: Funderar också på att köpa det och tänkte höra om någon här kanske spelar/har spelat som kan berätta lite om hur det är.
Har spelat lite av en beta.
Tänk dig en värld men affärer och lite smått o gott i som du kan springa omkring i med dina polare, du kan köpa vapen och diverse andra sker här.
När ni sedan ska ut på äventyr så får man gå till speciella ställen så som stora portar ungefär.
Där sammlas stora grupper med folk för att leta folk till teams och liknande för att göra lite uppdrag och sådant bakom dessa "portar"
Man kan nästan säga att varje "port" är som en separat värld.
När du hittat ditt team och ni är redo så är det bara att gå in och ni separeras då från alla andra spelare så ni kommer inte se något annat än de team members som ni har. Blir som att starta ett multiplayer spel på sidan av så ni separeras helt från omvärlden.
Sen kör ni på där inne som vilket hack´n slahs som helst, ungefär som diablo. Kan inte yttra mig om så mycket mer då jag tröttnade enormt snabbt och spelade inte så himmla långt, betan var ju bara 2-3 dagar.
May 19, 2003
Death On Wings wrote: [quote=Vamp]Funderar också på att köpa det och tänkte höra om någon här kanske spelar/har spelat som kan berätta lite om hur det är.
Har spelat lite av en beta.
Tänk dig en värld men affärer och lite smått o gott i som du kan springa omkring i med dina polare....
Hmm ok. Det där med att man får en "egen karta" utanför städer och sånt låter lite mystiskt. Så man kan inte springa in i folk när man är ute i världen och springer?
1 Guest(s)