September 28, 2004
Måste bara starta en ny liten tråd 😀
Det finns ett spel som verkar bli så bra så att det är overkligt; Guildwars
Det är de ursprungliga tillverkarna till WoW, som hoppade av projektet efter ett tag då de ansåg att det blev alldeles för mycket fokus på ekonomisk vinst, som har gjort ett nytt spel.
Deras mål var att göra för RPG-spelen det CS gjorde för FPS-spelen.
Och de verkar lyckas.
Har anmält mig till World Preview Event! Gör det ni oxå om ni älskar RPG!
Läs mer om det på deras hemsida http://www.guildwars.com och häpna 😮
December 25, 2000
GuildWars är Diablo 2 mer flera spelare.
Istället för att sitta och expa som fan så springer du runt och expar som fan, och så springer du 512 varv till genom samma bana för att få den där bästa droppen.
Skillnaden mellan GuildWars och traditionella MMORPG;s blir antagligen att i traditionella MMORPG;s så kan man läsa en spännande bok medan man expar eftersom det inte kräver speciellt mycket av någon utom healern ungefär och det kan man inte i GuildWars.
Dock baserar jag denna åsikt på E3 betan, som gav mig flera timmars underhållning, men som i slutet blev något upprepande. Dock lär den färdiga produkten vara MYCKET mera genomarbetad så med lite tur kanske den kan ge en många många många timmars underhållning, förhoppningsvis utan alla jobbiga downtimes som alla andra MMORPGs lider av.
December 31, 2001
Tycker Guild wars var som diablo 2 alltså en enformigt hack´n slash spel som enbart går ut på att döda och få bra items.
Detta kanske faller några i smaken men inte mig. Tror även WoW kommer bli hack´n slash så just nu finns det inga mmorpg som faller mig i smaken. dock är ju inte guild wars ett mmorpg.
July 14, 2004
detta spelet ser ut som en dålig uppföljare på musse piggs äventyr? det är ju rpg 🙂 tycker både WoW och detta ser alldeles för barnsligt ut, med åsikten riktad på grafiken. och jag tror att de blir d2 upp i dagen mer eller mindre. nej tacka vet jag Lineage 2 där man iallafall kan castle siega några gånger i månaden o få göra upp med fienderna på slagfältet 😀 men men,vem vet, it might surprise me 😮
2 Guest(s)